אסי גלבוע דורשת כ-100 אלף תמורת השחרור של אבי מלכה

אתמול התקיימה ישיבת הנהלה סוערת לגבי שחרורו של החלוץ, שסיכם עקרונית במכבי שעריים, ובסיומה הוחלט לדרוש תמורת שחרורו פיצוי כספי הולם. גורם בהנהלת גלבוע: "אין סיכוי שהוא ישוחרר ללא תמורה כספית. לשעריים לא חסר כסף. אם הם רוצים אז שישלמו"

מאז הפרסום בדבר חתימת ההסכם בין מכבי שעריים לחלוץ אבי מלכה, הרוחות באסי גלבוע סוערות, ונראה כי המהלך הזה, שנרקם בדיסקרטיות מאחורי הקלעים, עלול להוביל לטלטלה רצינית בקבוצה.

כידוע החלוץ סיכם עקרונית לשנתיים במכבי שעריים, וזאת לאחר שיו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים נתן אור ירוק למהלך, דבר שיצר סוג של פילוג בקרב הנהלת אסי גלבוע, שכן אפרים לא עדכן את כולם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

לעמק ניוז נודע כי המעבר של אבי מלכה לקבוצה השאפתנית של אלדד פרי מותנה בחתימה של הנהלת אסי גלבוע, שנכון לעכשיו לא חתמה באופן רשמי על טופס שחרור. מצד אחד בהנהלה אסי גלבוע ובראשם היו"ר אוהד אפרים, לא רוצים לעמוד בדרכו של החלוץ, אולם מצד שני יש גורמים בהנהלה שמתעקשים לא לשחרר אותו ללא תמורה כספית.

כך או כך, אתמול (בשעה 16:00) התנכסו לישיבה דחופה בכדי לדון בסוגיה, שגרמה לזעזוע רציני במועדון. לישיבה הגיעו גם החלוץ עצמו וסוכנו עידו קרן, שכנראה חתום על אחת העסקאות המרעישות ביותר של השנה בליגה א'.


באסי גלבוע מבינים היטב כי עזיבתו של החלוץ, שנחשב אולי לשחקן הכי משמעותי בקבוצה, עלולה ליצור בעיה רצינית מאוד עבור המועדון. רק בשביל לסבר את האוזן, הקבוצה כבשה עד כה חמישה שערים בארבעת מחזורי הפתיחה, ועל כולם חתום אבי מלכה. אי לכך, באסי גלבוע לא יחתמו בקלות על שחרורו של החלוץ, שחתום על חוזה לשלוש שנים באסי גלבוע, ושבקרוב תכנן להעתיק את מקומו מגורו לגן נר שבגלבוע.


על פי ההערכות המוקדמות, בגלבוע דורשים סכום כספי הולם, כשההערכות מסביב מדברות על סכום שינוע בין 70 ל-100 אלף שקלים. "לאבי מלכה יש חוזה לשלוש שנים בגלבוע, והעזיבה שלו מהווה מכה רצינית מאוד למועדון", הסבירו גורמים בהנהלת אסי גלבוע, "אין לנו כוונה לשחרר אותו ללא תמורה כספית. לא נראה כי לשעריים חסר כסף בקופה. אם הם כל כך רוצים אותו אז שישלמו. כי הרי בסופו של דבר אנחנו נשארים עם חור רציני מאוד, ובכדי למלא אותו אנחנו נצטרך להביא חלוץ בכיר במקומו, ולשם כך נצטרך לשלם הרבה כסף".