אסי גלבוע: גיא צרפתי ושגיא סבג המריאו לחו"ל יממה לפני משחק

דחיית המשחקים בשל מזג האוויר הסוער של הסופ"ש האחרון יצרה בעיה רצינית עבור אסי גלבוע, שתחסר היום במשחק ההשלמה מול כרמיאל/צפת את הבלם והחלוץ שלה שסגרו דילים בחו"ל. היו"ר אוהד אפרים: "הם קנו כרטיסים מבעוד מועד. אף אחד לא לקח בחשבון שהמשחקים ידחו בגלל מזג האוויר"

תקלה בחסות כוח עליון: אסי גלבוע תארח היום (ב', 14:30) את כרמיאל צפת למשחק השלמה שינעל את הסיבוב הראשון בליגה א' צפון. המאמן אבי דנן ייאלץ להסתדר ללא שני שחקנים משמעותיים – שגיא סבג וגיא צרפתי-שסגרו חופשה בחו"ל מבעוד מועד.


מזג האוויר הסוער של סופ"ש אחרון, שגרם לדיחוי המשחקים בליגה א', יצר בעיה רצינית עבור לא מעט קבוצות בליגות הנמוכות. להזכירכם, השבוע הייתה אמורה להיות פגה בת שבוע ימים ולכן שחקנים רבים קבעו מבעוד מועד חופשות פרטיות בארץ ובחו"ל. אלא שבהתאחדות לכדורגל קבעו שהמשחקים הדחויים ייערכו ביום שני (מחר), ושחקנים שכבר רכשו כרטיסים וסגרו דילים בחו"ל מצאו את עצמם בבעיה רצינית.


זה בדיוק מה שקרה לשני שחקני אסי גלבוע. הראשון הוא החלוץ שגיא סבג שהמריא לגרמניה עם זוגתו, והשני הוא הבלם/קפטן גיא צרפתי שהמריא  לחופשת סקי בשוויץ. בגלבוע, שייאלצו להסתדר מחר ללא שני השחקנים, הבינו את הסיטואציה. "אין מה לעשות. אף אחד לא חשב שהמשחקים ידחו בגלל מזג האוויר. הם הזמינו כרטיסים מבעוד מועד ולא לקחו בחשבון שתיווצר סיטואציה כזו. אין ספק שמדובר בחיסרון משמעותי, אבל אני מאמין שאנחנו נסתדר גם בלעדיהם", אמר היו"ר אוהד אפרים.