אסי גלבוע בסכנת ירידה

אחרי הסערה והדיבורים על מכירת משחק מול מעלות, הקבוצה של אבי דנן, שנמצאת בירידה חדה מאז פתיחת הסיבוב השני, נוצחה (שישי) בבית 1:3 ע"י עירוני קרית אתא, שברחה באופן רשמי מקרבות התחתית.
שבוע שני ברציפות שאסי גלבוע מפסידה בתוצאה זהה (1:3), והיא פשוט נראית רע מאוד. עד כה נקודת האור של הקבוצה הייתה בצד ההגנתי, אבל גם החוליה הזו מתפוררת לה במאני טיים של העונה. בסיום המשחק שררה אווירת נכאים בקרב אנשי אסי גלבוע (28 נקודות), שמתחילים להרגיש את חרב הירידה בצורה מוחשית. ואם לא די בהפסד הכואב, אז גם התוצאות בתחתית לא ממש האירו פנים לאסי גלבוע. מכבי דליה והפועל בית שאן רשמו ניצחונות, מה שהוריד את הקבוצה מהתענכים למקום ה-12 בטבלה, מרחק 4 נקודות בלבד ממבחנים.
מנגד, בקרית אתא שיחררו אנחת רווחה גדולה. לאחר שריקת הסיום השחקנים רצו לעבר רוני דורה, האיש החזק במועדון, וחיבקו אותו בתור. בעקבות הניצחון קרית אתא ברחה, כאמור, לחוף מבטחים (32 נקודות) ולמעשה השחקנים יכולים מעתה להתכונן בשקט לעונת הרחצה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אסי גלבוע חסרה במשחק את אליאור אוחיון (צריך לעבור ניתוח בקע) ואדיר דיין (חולה). קרית אתא חסרה את השוער עומרי אלון, שספג כרטיס אדום במחזור הקודם מול כפר כנא.
המחצית הראשונה הייתה חלשה להחריד, ושתי הקבוצות בקושי הגיעו למצבים. איימן אבו-סאלח בישל ליניב דרעי (כבש את שערו ה-7 העונה), שקבע מקרוב 1:0 לאסי גלבוע. בחצי השני היה שיפור ניכר במשחק, אך בעיקר מצד קרית אתא שהצליחה לחזור לעניינים בדקה ה-64. הקפטן הוותיק יוחאי כהן ניצל כדור עונשין מ-11 מטרים בכדי להשוות ל-1:1. מיד לאחר שער השוויון בלם אסי גלבוע גיא צרפתי הגיע לשני מצבים קורצים, שנבלמו ע"י השוער הצעיר עומר קציר. ומהצד השני, ההגנה של אסי גלבוע המשיכה לפשל. שחר בלילטי, שנכנס כמחליף בחצי השני במקומו של עוז משה, עשה מהפך אחרי שכבש מקרוב את ה-2:1 של האורחים (80). ורגע לפני הסיום מתן נחמני נעץ את המסמר השלישי בארון של אסי גלבוע.
באסי גלבוע לא ידעו את נפשם מרוב עצבים וכעס. "אחרי התוצאות של המחזור הזה אנחנו בצרות צרורות. אנחנו מגיעים לישורת האחרונה של העונה כשהשחקנים מצויים במצב מנטאלי גרוע מאוד", אמר גורם בקבוצה.