אסי גלבוע במשבר: "זעזוע בעמדת המאמן?

למרות המשבר ולמרות הירידה הניכרת ביכולת הקבוצה, היו"ר אוהד אפרים נותן גיבוי מוחלט למאמן אבי דנן. אמש הצטרף היו"ר לקבוצת הוואטספ של השחקנים וכתב להם מסר מרגיע: "תרימו את הראש, יהיה בסדר". היום (א') תתקיים ישיבה לפני האימון

מאז ההפסד להפועל בית שאן בשישי נראה כי הכל מבעבע באסי גלבוע. הקבוצה סגרה משחק שישי רצוף ללא כיבוש, היכולת מתחת לכל ביקורת, האוהדים כבר איבדו את הסבלנות כלפי המאמן אבי דנן, ומצב הרוח של השחקנים נושק לגובה הדשא.
אבל אם חשבתם שבעקבות המצב הקיים, כמו במרבית הקבוצות האחרות, תראו זעזועים, אז ממש לא. היו"ר אוהד אפרים, שלא נכח במשחק מול בית שאן מאחר ובסופ"ש האחרון הוא שהה ברומניה, חזר לארץ וכבר מנסה להרגיע את המערכת.

• היו"ר אוהד אפרים העביר מסר מרגיע

אמש הוא נכנס לקבוצת הוואטספ של השחקנים, שם העביר לשחקנים מסר מרגיע: "המצב לא נעים, אבל חשוב שתרימו את הראש, יהיה בסדר".
היום צפויה להתקיים ישיבה לפני האימון בנוכחות היו"ר אוהד אפרים, שאמר בראיון לגולר לגבי הסיטואציה הלא נעימה שקלעה אליה הקבוצה: "יש פה כדור שלג מידרדר שצריכים לעצור אותו. זעזוע בעמדת המאמן? ממש לא. אבי דנן ימשיך פה גם אם נרד לליגה ג'. אני לא כמו כל אנשי הכדורגל שטיפה לא הולך אז ישר שולף החלטות מהבטן ועושה זעזועים. חילופי מאמן זה לא פיתרון לבעיה הנוכחית. אני מאמין באבי דנן. בסיטואציה הזו צריך להרגיע את המערכת ולראות איך מרימים את הראש של השחקנים. המצב לא כזה גרוע כמו שכולם חושבים".
אגב, הקשר אדיר דיין שנראה עצבני מאוד בשישי האחרון לאחר שהוחלף במחצית השנייה וניפץ קלקר ליד הספסל, לא ייענש, וזאת בנסיון להנמיך את גובה הלהבות ולא להכניס את המערכת ללחץ גדול יותר.