אסי גלבוע: אוזן רוצה את מאיר כהן, היו"ר אוהד אפרים מתלבט

סוגיית השוער ממשיכה להעסיק את אסי גלבוע. בקבוצה מעוניינים לצרף את השוער הוותיק, ומחכים למוצא פיו של היו"ר אוהד אפרים שצריך להכריע בעניין. "יש לנו סגל צעיר מאוד ומאיר כהן המנוסה מתאים לנו כמו כפפה ליד", אומרים במועדון

למרות התקציב הצנוע (80 אלף ברוטו שכר חודשי של השחקנים), המאמן מוריס אוזן הצליח לגבש באסי גלבוע סגל שחקנים לא רע בכלל. סגל שבנוי ברובו על שחקנים צעירים ומוכשרים, כשהשחקן "המבוגר" ביותר בסגל הוא עדי אלישע (27).
"עד כה אנחנו מאוד מרוצים מהסגל שנבנה", אומרים בקבוצה בטון אופטימי, "יש פה קבוצה צעירה ומאוזנת. קבוצה עם שחקנים טובים לא רק מבחינה מקצועית אלא גם מבחינה חברתית".
הסוגיה המרכזית שמעסיקה בימים אלה את הצוות המקצועי ואת ההנהלה היא סוגיית השוער. בקבוצה ניהלו בשבוע האחרון מו"מ עם השוער העפולאי גל ברזני ואף הגישו לו הצעה כספית מכובדת לטענתם, אלא שברזני לא היה מרוצה ובחר ללכת לבית שאן.

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

כרגע המועמד המוביל הוא לא אחר מאשר השוער הוותיק מאיר כהן, שמצוי בקשרים מצוינים עם המאמן מוריס אוזן עוד מהימים ששיחקו יחד במדי הפועל בית שאן המיתולוגית בליגה הבכירה.
בצוות המקצועי וכן אצל מרבית חברי ההנהלה יש תמימות דעים לגבי השוער הוותיק ומשוכנעים שמדובר בצעד משמעותי בדרך לחיזוק הקבוצה. עם זאת חשוב לציין כי עדיין לא נערכה פגישה רשמית בין הצדדים. לפי שעה כולם מחכים למוצא פיו של היו"ר אוהד אפרים, שצריך לקבל החלטה בימים הקרובים.
"דווקא בגלל שיש לנו קבוצה צעירה מאוד, מאיר כהן המנוסה יכול להתאים לנו כמו כפפה ליד. מבחינת השכר לא צריכה להיות בעיה. העניין הוא שאנחנו רוצים לקבל החלטה משותפת של כל ראשי הקבוצה", אמרו בהנהלה.