אסולין: "ברעם חושב שעשו אותנו באצבע", ברעם: "הוא לא קובע כלום"

מתיחות גדולה נוצרה בין נצרת עילית לעפולה סביב מעברו האפשרי של אלירן דנין. בנצרת עילית מוכנים לשלם עליו 70 אלף, בעוד שעפולה מוכנים להשתתף רק ב-30 אלף. אסולין: "ברעם מרשה לעצמו יותר מדי". ברעם: "יש בלגן רציני בהנהלת עפולה. כל אחד שם מנסה למשוך את החוט לכיוון שלו"

מערכת היחסים בין הפועל עפולה לנצרת עילית שוב עלה על שרטון: שיחה בין מנכ"ל נצרת עילית גיל ברעם ליו"ר הפועל עפולה דני אסולין בעניין המגן אלירן דנין הציתה אש גדולה בין שני המועדונים.
בעקבות זאת החליטו בעפולה בצעד חסר תקדים לבטל את משחק האימון שהיה אמור להיערך בשבוע שעבר בין הקבוצות.
אלירן דנין - שחקן המריבה
אלירן דנין – שחקן המריבה

דנין, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בעפולה, התאמן בשבועיים האחרונים באשקלון מליגת העל והיה קרוב לסיכום בקבוצה הדרומית, אבל ברגע האחרון העיסקה לא יצאה לפועל. בנקודה הזו נכנסו בהפועל נצרת עילית לתמונה וביקשו מעפולה לשאול את השחקן, כשהם מציעים תמורתו 70 אלף שקלים בסה"כ ואת יתר החוזה ביקשו שהפועל עפולה תשלים. מנגד, בעפולה הסכימו להשתתף רק ב-30 אלף שקלים מהחוזה שלו, ולא אהבו את ההצעה של נצרת עילית ובמיוחד לא את הגישה, ומכאן פרצה מהומה גדולה 

• גרסאות של אסולין וברעם

גיל ברעם הסביר את השתלשלות הדברים: "בסך הכל אמרתי בשיחה לדני אסולין שהוא לא קובע כלום והוא נדלק. מה לא אמרתי משהו נכון? מה יש לו להתעצבן. דנין? הצענו להשתתף ב-70 אלף מסך החוזה שלו. הרי בעפולה הוא גם ככה לא אמור לשחק אז למה למנוע מהשחקן לשחק אצלנו? "
עוד הוסיף ואמר ברעם בעקיצה: "ידוע שבעפולה כל אחד מנסה למשוך את החוט לכיוון אחר ויש בלגן רציני בין חברי ההנהלה. אבל כשיש בלגן עם מישהו מבחוץ אז כולם מתאחדים. ואם הצלחתי בעקיפין לגרום לשלום בית בעפולה אז אני גאה בעצמי".

יו"ר הפועל עפולה דני אסולין אמר בתגובה: "גיל ברעם חושב שעשו אותנו באצבע. מה נראה לו שאנחנו נשלם חוזה לשחקן והוא ישחק בשביל קבוצה אחרת. מה אנחנו פראיירים של מישהו? גיל ברעם מרשה לעצמו יותר מדי. הוא ניבל את הפה בצורה מחפירה. אילולא הגישה המגעילה שלו יכול להיות שהיינו מגיעים להסדר, כי אני מאוד אוהב ומעריך את אלירן דנין ולא רוצה שהוא יפגע בשום אופן. אבל מה שנצרת עילית עושה זה פשוט להשפיל את השחקן".