"אני חוזר ישר למפעל": תושב האיזור זכה ב-8 מיליון שקלים בלוטו

אחרי שאסף את כספי הזכייה אמר הזוכה המאושר: "כשלוש שנים אני שולח את אותם המספרים, תאריכי ימי ההולדת של משפחתי"

בסוף השבוע האחרון, הגיע לבית מפעל הפיס תושב הצפון, בכדי לאסוף את הפרס לאחר שזכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה בתאריך ה-24.10.2017.
הזוכה המאושר, כבן 60, עובד כשכיר במפעל בצפון, סיפר: "כבר כמעט שלוש שנים שאני ממלא את אותם המספרים, תאריכים יום ההולדת של משפחתי המורחבת, משם תמיד מגיע המזל בזכיות מסוג זה". הזוכה הוסיף כי מהרגע שידע שזכה ב-8 מיליון שקלים שמר על קור רוח ושלווה: "לא השתגעתי, מכאן אני חוזר ישר למפעל להמשך יום העבודה. בקשתי מהמנהל בוקר חופשי בכדי שאוכל ללכת לסידורים במרכז והוא אישר".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הזוכה מילא טופס דאבל לוטו שכולו תאריכי ימי ההולדת של שמונת ילדיו והוסיף כי ילדיו הביאו לו את המזל גם לפני עשור, כשזכה בפרס השני בלוטו, 300 אלף ₪, מילא גם אז את תאריכי ימי ההולדת של ששת ילדיו דאז. את הסוד על הזכייה חלק רק עם אשתו ויחד החליטו לאחר שיפקידו את הכסף בבנק, יחשבו כיצד לסייע לילדים, "מיליון לכל ילד, אני ואשתי לא צריכים דבר".
ממפעל הפיס מוסרים, כי באותו היום (26.10.2017) סבתא חביבה לשמונה נכדים קטפה את הפרס השני בלוטו, 4 מיליון שקלים. הסבתא, כבת 80, סיפרה כי היא הייתה בדרכה למתנ"ס המקומי לשמוע הרצאה והחליטה בדרכה לקנות כרטיס הגרלה על סך 29 שקלים, לשאלה מה תעשה עם הכסף ענתה הזוכה כי ילדיה מסודרים ולכן את הכסף תחלק לנכדיה שיוכלו לקנות דירה וללמוד באוניברסיטה.