"אם לא יעמדו בהתחייבויות- העיר בית שאן תהיה סגורה"

ראשי ארגון האוהדים בבית שאן יצאו מעודדים מהפגישה בשבוע שעבר עם ראש העיר רפאל בן שטרית, שהבטיח להעמיד תקציב של 1.2 מיליון. עם זאת, ראשי האולטראס טוענים כי במידה וההתחייבויות לא תתקיימנה-הם יצאו להפגנה. בן שטרית: חשוב לעיר שהקבוצה תשחק בליגה גבוה". צילום: אבי רביבו

זריקת הרגעה בבית שאן? ביום חמישי שעבר נפגשו נציגי האוהדים של הפועל בית שאן עם ראש העיר רפאל בן שטרית וחברי הנהלת הקבוצה. במפגש סוכמו נושאים שונים, אשר החשוב בהם הוא התחייבותו המפורשת של ראש העיר להסרת העיקולים שהוטלו על הקבוצה כבר במהלך הימים הקרובים.
בפגישה סוכם, בין השאר, כי העירייה תעביר את יתרת תקציב התמיכות 240 אלף שקלים לקבוצת הכדורגל, וכי תקציב התמיכות לקבוצה לשנת 2018 יגדל ויגיע ל 1.2 מיליון שקלים שחלק ממנו יעבור לכיסוי חובות הקבוצה. במהלך הפגישה הודיע ראש העיר שהשנה יהיה צוות הנהלה מקצועי ויהיה פיקוח קפדני על הקבוצה. כמו כן משרדי ההנהלה יהיו באצטדיון בלבד.
נציגי האוהדים, אשר בפגישה נאמר להם כי הם יעודכנו על כל מהלך שקשור לקבוצה, יצאו ממנה מעודדים. "הובטח לנו שבעתיד הקרוב מחלקת הנוער תעלה שחקנים לבוגרים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אנחנו מבקשים להודות למיקי בן שבת ולכל מאמני מחלקת הנוער והילדים שעושים עבודת קודש ומאחלים הצלחה רבה ליו"ר החדש דוד מזרחי", אמר אחד מהם.
אוהד שמשתייך לארגון האולטראס הוסיף ואמר: "הייתה פגישה חיובית. לשמחתנו, נראה כי ראש העיר מראה נכונות לתמוך בקבוצה ואנחנו מקווים שכל ההבטחות יתקיימו בקרוב. אם זה לא יקרה-אנחנו נדאג לצאת להפגנה גדולה, עד כך שהעיר בית שאן תהיה סגורה".
ראש העיר רפאל בן שטרית אמר לאחר הפגישה: "אני מקווה כי איש אינו זקוק להוכחה עד כמה הקבוצה חשובה ויקרה לי. אמשיך להשקיע כל מאמץ על מנת לגייס תקציבים נוספים לתפעולה השוטף. חשוב לעיר שקבוצת הכדורגל הייצוגית שלה תשחק בליגה גבוה יותר ואני מאחל שהשנה נעשה התקדמות נוספת לקראת יעד זה".