אלקבץ: ״צריך לשנס מותניים לקראת הבחירות״

ראש העיר לשעבר אבי אלקבץ ערך במוצ״ש אירוע הרמת כוסית לפסח לתומכיו בו סקר את תוכניותיו העתידיות: ״החזרה תהיה משימת חיים בעבורי. יש הרבה מה לעשות ובשביל זה אנחנו פה״. צילום: אבי פילוסוף, סבבה בצפון

אבי אלקבץ, לשעבר ראש עיריית עפולה, ערך במוצ״ש את טקס הרמת הכוסית לפסח המסורתי עם חוג תומכיו וחבריו באולם ה-W במרכז העיר. לאלקבץ המתין ״קרב״ לא פשוט בהבאת התומכים לאירוע מכיוון שבאותה שעה נערך משחק העונה בכדורגל בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, אבל למרות זאת האולם היה גדוש בתומכים. באולם נראו מספר דמויות פוליטיות מקומיות וחברים לדרך של אלקבץ מימים ימימה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• "אנחנו עדיין לא בקמפיין בחירות, זה רחוק"

״כיף לראות כל כל כך הרבה אנשים״, אמר אלקבץ בראשית האירוע שהונחה על ידי בתו ליאור, ״זה מחמם את הלב ומרגש. אני קורא לאירוע הזה מפגש חברים ואני באמת רואה פה הרבה חברים. אנחנו עדיין לא בקמפיין בחירות, זה רחוק. הבחירות צפויות להיערך עוד כשנה וחצי אבל אולי הם יערכו לפני..אני שמח שלאירוע הגיעו אנשים מכל הקשת הפוליטית, כולל צעירים״.

"חבר המועצה הפעיל ביותר בעפולה״. חבר מועצת העיר, שלום שלמה, מקבל פרגונים מאלקבץ

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אלקבץ ציין במפגש את פועלו של חברו לסיעה שלום שלמה, ״הוא חבר המועצה הפעיל ביותר בעפולה״, אמר אלקבץ וביקר את סדרי העדיפויות של העירייה וחברי הקואליציה, ״חלקם מצביעים אוטומטית, כנגד דרכם ודעתם. אני משוכנע שבקדנציה הבאה יהיו חברי מועצה אחרים בעפולה. לצערי יש תחושה של פחד, שמי שימתח ביקורת יסגרו לו את העסק או לא יתקנו את הכביש ליד הבית. קצת לפני הבחירות יחזירו אותו לימי סאלח שבתי ובעירייה יסללו לנו כמה מדרכות. העיר רוכבת בשנים האחרונות על גל של נדל"ן, אבל צריך למלא את הנדל"ן הזה בתוכן, בקהילה. הקהילה נמדדת בשרשרת החלשה שלה, וצריך לפעול ליצור קהילה חמה בכל רבדיה, גם בחינוך, גם בתרבות. כך ניצור עיר אטרקטיבית ונמלא את הבתים, אחרת הם יישארו ריקים. אני מאמין שיש הרבה מה לעשות בתחום הקהילה, גם למבוגרים וגם לצעירים ובני הנוער. אני פוגש הרבה צעירים והם אומרים לי שהם מחכים שאחזור לעמוד בראשות העיר. מכלול של תחומים שדורשים שינוי גורמים לי לחשוב שחייבים לחזור. זה לא יהיה פשוט אבל עברנו דברים שחישלו אותנו״.

• "החזרה תהיה משימת חיים בעבורי"

אלקבץ התייחס גם לתקופה האחרונה שבה לא שימש בעיר בתפקיד ראש העיר ואמר: ״רמת הלחץ ירדה, והיה לי זמן לטייל ולהיות עם המשפחה. החזרה תהיה משימת חיים בעבורי. יש הרבה מה לעשות ובשביל זה אנחנו פה. צריך לשנס מותניים מעכשיו, לאסוף אנשים טובים ובפעם הבאה לא להיות שאננים. בכוונתי לפגוש את כל התושבים בפארק ביום העצמאות בפארק העירוני״, סיכם אלקבץ.