אליפות הגלבוע הפתוחה – מפגן כדורשת נשי

בטורניר הכדורשת המרשים בחסות מוא"ז הגלבוע, השתתפו 16 קבוצות עם כ- 150 שחקניות מכל הארץ. בגביע האליפות זכו בנות הוד השרון, קאצ'יבולי מהגלבוע צלחה את שלב הבתים והעפילה לפיינלפור עד לשלב חצי הגמר. צילום: צחי רייזל

 במהלך סוף השבוע האחרון התקיימה בגלבוע אליפות פתוחה בכדורשת בהשתתפות מלאה של 16 קבוצות כדורשת מהליגה הלאומית והארצית, כ- 150 שחקניות מכל הארץ שחלקן אף התאכסן באזור. מתוך כלל הקבוצות בטורניר, ארבע מתוכן קבוצות מהגלבוע.
השנה לראשונה האליפות התפרשה על פני יומיים, ושוחקה באולמות הספורט עין חרוד במוא"ז הגלבוע ובניר דוד במוא"ז עמק המעיינות.
לקראת שיאו של הטורניר במשחק הגמר באולם ניר דוד, התקיים הפנינג לכל המשתתפות ובני משפחותיהם עם סדנאות והפעלות במגרש הסמוך.
בטורניר עצמו חולקו הקבוצות ל- 4 בתים לאחר הגרלה, לאחר סיום ההתמודדויות בשלב הבתים, הקבוצות שסיימו במקום הראשון בבית עלו למשחקי הפיינלפור.
אל משחק הגמר העפילו שחקניות- 'נמרות הרצליה' ו'קאמבק הוד השרון' שאף זכתה בגביע האליפות לאחר שגברה על הרצליה בתום שתי מערכות (17-9, 17-13).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנציגה שלנו מהעמק קצ'יבולי גלבוע סיימה את הטורניר במקום הרביעי, לאחר שהייתה שותפה למותחן דרמתי שהפיק משחק חצי הגמר בינה לבין קאמבק הוד השרון  כשבסיומו העפילו בנות הוד השרון לגמר לאחר ניצחון על הגלבוע רק בנקודה.

בסיום הטורניר ראש מוא"ז הגלבוע עובד נור, חילק את הגביעים לזוכים, ואמר: " מי שלא מבין מהו כוח נשי, מוזמן להגיע לטורנירים שכאלה שאנו מארגנים. כמו כל דבר בגלבוע שקשור לספורט, זה לא מסתכם רק בספורט. האירוע הזה הוא דוגמה לאמונה שלנו  בעוצמה נשית, בחינוך וערכים, בדוגמא אישית, ובקירוב לבבות". נור הודה  בדבריו לסיוון גולדמן מנהלת המרכזים הקהילתיים, ולשלומי אייל מנהל הספורט הרב תחומי, על הארגון וההפקה.

ראש מוא"ז הגלבוע עובד נור מעניק את הגביע למנצחות מהוד השרון
ראש מוא"ז הגלבוע עובד נור מעניק את הגביע למנצחות מהוד השרון

מנהל מחלקת הספורט הרב תחומי במוא"ז שלומי אייל: "היה זה יום חוויתי וספורטיבי עם 150 משתתפות, שהתעלה לרמה גבוהה. הבנות הפגינו מיומנויות כדורשת ראויות להערכה, הן מבחינה אישית והן מבחינה קבוצתית שהתבטאה במשחקים צמודים ומותחים עד הסיום. הפרגון ההדדי בין הקבוצות היה מרשים ומרגש".