אליחן נתן אגרוף לגילברט ונשאר במועדון: "ההנהלה אשמה בהכל"

החלוץ השתולל בשבוע שעבר, חבט בעמיתו לקבוצה ונשאר כל השבוע בבית. גורמים במועדון: "הוא התקשר לעמי גילברט. הביע חרטה עמוקה ואפילו בכה בטלפון". שחקן בקבוצה: "הוא הגזים לגמרי". ולמרות זאת, בהנהלה החליטו השבוע להחזירו לקבוצה

שוב עומד בעין הסערה. החלוץ המוכשר צחי אליחן שהגיע בקיץ להפועל מגדל העמק בקול תרועה רמה אחרי ששיחק מספר שנים בשתי הליגות הבכירות, לא מפסיק להסתבך בבעיות משמעת.
מהרגע הראשון שהוא נחת במגדל העמק הייתה תחושה שבמועדון עוטפים אותו בחום ואהבה ונותנים לו יחס ראוי. אלא שהחלוץ היה מעורב באינספור עבירות משמעתיות. בין היתר, עימותים מילוליים עם הצוות המקצועי, עימותים חריפים עם חבריו לקבוצה ובעיקר עם החלוץ דוד מלכה.
אבל עם כל הכבוד לאירועים האלה, הפעם נדמה שאליחן חצה קו אדום מסוכן, לאחר שבאימון הקבוצה בשבוע שעבר הוא חבט בפניו של עמיתו לקבוצה עמי גילברט לאחר וויכוח ביניהם.

עמי גילברט
עמי גילברט

"במהלך המשחקון אליחן מסר לגילברט שלא הגיע לכדור. בעקבות זאת התפתח דין ודברים בין השניים ואז אליחן אמר לו 'תשב בשקט', ועמי ענה לו: 'מי אתה בכלל?'. ואז אליחן התקרב אליו ונתן לו אגרוף", כך סיפר אחד השחקנים שהיה עד לאירוע. גורם אחר בקבוצה סיפר: "מזל שעמי גילברט שמר על איפוק ולא החזיר לו. אחרי האירוע הזה אליחן נשאר במשך שעה שלמה בתוך המגרש וניתן היה לראות שהוא מביע חרטה עמוקה על מעשיו החמורים".
גורמים במועדון סיפרו השבוע כי כבר באותו ערב שלאחר האירוע אליחן צלצל לעמי גילברט בכדי לבקש ממנו סליחה. בהמשך, הוא אף שוחח בטלפון עם היו"ר הנרי איפרגן ובשלב מסוים אף בכה לו בטלפון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שחקן בקבוצה, שהיה המום מההתנהגות של אליחן, מתח ביקורת חריפה דווקא על ההנהלה: "מאז פתיחת העונה התייחסו אליו בסלחנות יתרה וויתרו לו על כל מיני דברים. כל פעם שהוא קילל או שהיה מעורב בבעיית משמעת אז בהנהלה שתקו או שהעלימו עין. וזו התוצאה. נכון שאליחן עובר תקופה לא קלה והוא באמת בן אדם טוב שקשה לו לשלוט בעצבים, אבל פה זה לא שכונה. וההנהלה צריכה להבין זאת".
מיד לאחר האירוע החמור טענו גורמים בקבוצה כי 'הגיעו מים עד נפש' ושאסור להחזירו לקבוצה אחרי מעשים כה חמורים. אלא ששוב הנהלת הפועל מגדל העמק, בדחיפת היו"ר הנרי איפרגן, נקטה בעמדה סלחנית והחליטה להחזיר את אליחן לקבוצה.