אלופים בכחול! גבעת אלה היא אלופת ליגת הקיץ לנוער של עמק יזרעאל, ע"ש עמי גורדון ז"ל

לעיני קבל רב גברה גבעת אלה על שמשית בתוצאה 89:83 וזכתה לראשנה בגביע ע"ש גורדון במעמד בני משפחתו. אלמנתו דבורה העניקה לזוכים את הגביע, רותם סגל- זכה בשחקן המצטיין ואורי שוורץ- זכה בשחקן למופת. צילום- עומרי ברמן

זו השנה התשיעית בה מתקיימת הליגה, שיצאה לדרך עם 14 קבוצות בעקבות הגביע. אחרי חודשיים מרתקים של משחקים, הגיעו הקבוצות הנפלאות של שמשית וגבעת אלה למעמד הגמר, בליגת הקיץ לנוער ע"ש עמי גורדון ז"ל .
לגבעת אלה, היה זה גמר ראשון, הישג מרשים ומכובד, ולחבורה הצעירה משמשית, היה זה גמר רביעי בו היישוב לוקח חלק, מתוך תשעת הגמרים של הליגה. עובדה זו בהחלט מעיד על כוחה של שמשית כיישוב ספורטיבי ופעיל.
כמו כן, במסגרת האירוע ציינו 30 שנה למותו של עמי גורדון ז"ל. עמי גורדון, בן קיבוץ דברת ומחלוצי הכדורסל בעמק יזרעאל.
אהבתו למשחק ולכדור הכתום ניכרה בכל פועלו למען ענף הכדורסל בעמק. הוא היה שחקן מחונן ודמות למופת.
משחק הגמר הוקדש השנה למתן מרין ז"ל, שחקן הליגה מקבוצת כפ"ש/אלוני אבא, שנהרג בתאונת דרכים לפני כחודש וחצי.

שחקני נבחרת גבעת אלה בתמונת ניצחון לאחר הזכייה בגביע עמי גורדון. צילום- עומרי ברמן
היסטוריה: שחקני נבחרת גבעת אלה עם גביע האליפות לאחר הזכייה לראשונה בגביע עמי גורדון

לאחר משחק מרתק וצמוד, בו התוצאה עברה מצד לצד, הייתה זו החבורה בכחול מגבעת אלה שהוכרזה כאלופה החדשה בליגת הקיץ לנוער 2021 ע"ש עמי גורדון ז"ל .
באווירה מרגשת ואולם מלא באוהדים, גוברת גבעת אלה 89-83 על שמשית וזוכה לראשונה בגביע!
בסיום המשחק התקיים טקס קצר ובו הוענקו הגביעים על ידי דבורה גורדון ובני משפחתו של עמי ז"ל. רותם סגל- זכה בשחקן המצטיין ואורי שוורץ- זכה בשחקן למופת.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, אמר: "רוח העמק ניצחה היום, ראינו משחק ספורטיבי ומרתק שהתעלה לרמה גבוהה, במפעל הזה שמצליח לרגש בכל שנה מחדש. ברכות לזוכים מגבעת אלה! "
עודד יחיאלי, מארגן הליגה ומנהלו הטכני של ענף הכדורסל במועצה, סיכם: "הקסם בליגה ע"ש עמי גורדון ז"ל, הוא לראות ילדים שכבר לא פעילים בענף, משחקים בליגה ואת כל ההירתמות והאווירה הטובה שיש במגרשים ביישובים. אנחנו נפרדים היום ממספר מסיימי י"ב שזהו משחקם האחרון במסגרת מועדון הכדורסל של העמק ואני מאחל להם המון הצלחה בדרכם החדשה, תודה ענקית לכל מי שהיה שותף השנה לליגה, נתראה בשנה הבאה".