אלוף קובי ברק בביה"ס בעין חרוד: "אולי יושב פה מפקד זרוע היבשה הבא"

בשבוע שעבר פגש מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק בתלמידי כיתות י"ב בית הספר התיכון בעין חרוד, כאשר במפגש הרצה בפניהם האלוף ברק על תפקידו ומשמעותו של צה"ל, זרוע היבשה ושירות משמעותי.

בשבועיים האחרונים זרוע היבשה בצה"ל ומשרד הבטחון מובילים את אירועי ה-70 לצה"ל בבתי הספר ברחבי ישראל, במהלכם מגיעים לוחמים ומפקדים מכלל צה"ל אל למעלה מ-80 בתי ספר. מדובר בפרויקט ייחודי לחיבור בני הנוער עם הצבא והעצמת המוטיבציה לשירות משמעותי בצה"ל. בשבוע שעבר נפגש מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק עם תלמידי בית הספר התיכון בעין חרוד העומדים בפני גיוס, לשיעור בנושא תפקידו ומשמעותו של צה"ל, זרוע היבשה ושירות משמעותי.
במהלך השיעור, האלוף הסביר לתלמידים על זרוע היבשה בראשה עומד ועל התפקידים השונים בה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מתוך דבריו של האלוף: "כל מקום שתבחרו לשרת בו יהיה משמעותי. מי שיכול שילך ליחידות לוחמות, אין שירות יותר משמעותי מזה. אחרי שתתגייסו חלקכם תחליטו לעשות את המעבר ולצאת לפיקוד וקצונה. להוביל לוחמים, להיות הראשונים להסתער".
בהתייחסו לשילוב האוכלוסיות בצה"ל האלוף ברק אמר: "בצבא קורה דבר מאוד חשוב ומרגש – באוהל בטירונות נפגשים אנשים מכל הארץ ומכל הרקעים. שם לא חשוב מאיפה הגעת או מי אתה, שם כולם שווים ולכולם משימה אחת – להגן ולשמור על מדינת ישראל".
עוד אמר האלוף: "ניתנה לנו הזכות להגן על המדינה שלנו. יהיו שיחליטו לעשות מעבר, מי יודע, אולי יושב פה מפקד זרוע היבשה הבא. עוד שנה-שנתיים אתם תעלו על מדים ויהיה זה תורכם. אני לא מכיר מקום שבו תוכלו לספוג ערכים יותר מבצה"ל".

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|