אכזבה בעפולה: "נראינו חושך בהתקפה"

בהפועל עפולה נשמעו מאוכזבים אחרי התיקו המשמים 0:0 מול עירוני נשר באצטדיון גרין. גורמים בעפולה מתחו ביקורת על צורת המשחק: "אי אפשר להבקיע ולנצח כשהחלוצים משחקים בהגנה"

שבוע אחרי ה-3:3 המטורף במחזור הפתיחה מול קטמון, הפועל עפולה סיימה בתיקו 0:0 מול העולה החדשה עירוני נשר באחד המשחקים הכי חלשים שנראו בשנים האחרונות בליגה הלאומית.
היות והאיצטדיון העירוני בנשר עדיין לא אושר, הקבוצה של אלדד שביט נאלצה לארח את המשחק הביתי ההיסטורי שלה באצטדיון גרין בנצרת עילית.
בהפועל עפולה אומנם הפיקו לקחים ונראו מסודרים יותר בהגנה, אבל מבחינה התקפית נראו רע מאוד וכמעט ולא הגיעו למצבי הבקעה. לאורך כל המשחק הקבוצה של אייל לחמן בעטה בקושי שתי בעיטות לעבר המסגרת של נשר. והחלוץ המרכזי אוגו צ'קומו, באופן די תמוה, שיחק לא מעט דקות בחלק האחורי על תקן מגן שמאלי במקום לשחק בחוד.
הקשר מוחמד פודי שנפגע במהלך מחנה האימונים בסלובניה, פתח לראשונה בהרכב. אבל כבר בדקות הראשונות של המשחק הוא נראה מוגבל בתנועה שלו וכבר בדקה ה-32 הוחלף ונכנס במקומו לורי דארן.
עירוני נשר, שחסרה את המגן אחמד שעבן (אדום) והקשר ערן רוזנבאום (פצוע), החזיקה יותר בכדור אך גם היא הייתה עסוקה יותר באיך לא לספוג והתקשתה לייצר מצבי הבקעה ממשיים.
בסופו של דבר 300 האוהדים שטרחו את עצמם והגיעו למשחק חזרו הביתה אל שולחן השבת עם תחושת אכזבה קשה.
"משחק ההתקפה שלנו נראה חושך. ככה אי אפשר לנצח כשהחלוצים משחקים בהגנה", אמרו גורמים בעפולה.
בנשר נשמעו פחות מאוכזבים והסתכלו על חצי הכוס המלאה: "זה היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות, אבל מבחינתינו להוציא שתי נקודות בשני מחזורי פתיחה בלאומית זה לא רע, במיוחד כשרואים שרוב המשחקים מסתיימים בינתיים בתיקו".