אכזבה בעפולה: "מקווים שהתיקו מול קטמון לא יעלה לנו ביוקר"

הפועל עפולה הוליכה ביתרון 1:0 (עזאת חלאיילה) מול קטמון והייתה עם רגל וחצי בפלייאוף העליון, אבל אז ספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-87 שעלול לעלות לה ביוקר . שחקן בקבוצה: "ההחמצות בדקות הסיום עלו לנו ביוקר. לא יהיה פשוט להוציא נקודות במושבה". טקיאר ודנין פתחו בהרכב, סולארי ואליהו נותרו מחוץ לסל. אוהדי קטמון התעמתו עם המאבטחים בסיום

"מאכזב מאוד לספוג שער שוויון בדקה כזו. ניצחון במשחק הזה היה יכול להבטיח לנו את הפלייאוף עליון. חבל מאוד. מקווים שהגול הזה לא יעלה לנו ביוקר". אכזבה גדולה בהפועל עפולה אחרי התיקו הביתי אתמול מול הפועל קטמון 1:1, לאחר שהקבוצה ספגה שער שוויון בדקה ה-87.

כעת הפועל עפולה מדורגת במקום השביעי (באופן זמני) עם 41 נקודות, וההכרעה לגבי תמונת הפלייאוף העליון תהיה בסיום המחזור הבא, כשהעפולאים יצאו למפגש חוץ קשה במושבה מול הפועל פ"ת.

הפועל עפולה אומנם סגרה משחק שמיני רצוף ללא הפסד, אבל ספק רב אם הנתון הזה יספק מישהו במועדון. העפולאים הגיעו למשחק בידיעה שניצחון ביתי מול קטמון יהווה צעד משמעותי עבורם בדרך להבטחת המקום בפלייאוף עליון. המאמן אייל לחמן ביצע מספר שינויים מפתיעים בהרכב, שגרמו להרמת גבה אצל לא מעט אוהדים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אופיר טקיאר הצעיר, שבקושי שיחק עד כה, פתח בהרכב במקומו של אוגו צ'וקומה המוצהב. כמו כן, גם אלירן דנין פתח ב-11, לצד נתנאל גולדמן (במקום ספואן זועבי) ושלומי חנוכה שחזרו להרכב. אור אליהו ודויד סולארי נותרו מחוץ לסגל.
לאורך המשחק הפועל קטמון הייתה עדיפה על הפועל עפולה ובאופן כללי הגיע לה לצאת לפחות עם נקודה מהמשחק הזה. אבל בהתחשב בעובדה שעפולה כבר הובילה (עזאת חלאיילה, 41) עד לדקה ה-87, ובדקות הסיום נתנאל גולדמן ואבו ראס גם החמיצו ממצבים קורצים, הרי שיש לעפולאים סיבה טובה לצאת מאוכזבים.

• תגרה בסיום המשחק בין אוהדי קטמון למאבטחים

"ההחמצות בדקות הסיום עלו לנו ביוקר. לא יהיה פשוט להוציא נקודות מול הפועל פ"ת במושבה. אם חלילה לא נהיה בפלייאוף העליון זו תהיה מכה קשה לכל המועדון", אמר שחקן בקבוצה.
בסיום המשחק פרצה תגרה מכוערת בין אוהדי קטמון (400 אוהדים), שדווקא נחשבים לאוהדים מתונים, למאבטחים שנכחו במגרש. במהלך האירוע אף הותז גז מדמיע לעבר מספר אוהדים וגם הוזעק ניידת משטרה בניסיון לבלום את הבלגן.

ואם באוהדים עסקינן, אז בעפולה הייתה אכזבה גדולה מכמות האוהדים. בהנהלת הקבוצה ציפו לפני המשחק ליותר מאלף אוהדים מקומיים לאור מצב הקבוצה בטבלה, אבל בפועל הגיעו 600 אוהדים בלבד. מאכזב מאוד.