אכזבה בעפולה: "לראות 250 אוהדים במחזור הפתיחה זה פשוט עלוב"

גורמים בעפולה הביעו אכזבה עצומה נוכח כמות הצופים במשחק הביתי האחרון מול קטמון (3:3). גורם בעפולה: "יש כוונות טובות, אבל כנראה שבדרך עושים משהו לא נכון". לורי דארן צפוי להיות כשיר לקראת נשר (16:30, המשחק ייערך בעפולה). גיא דיין: אין משחקים קלים בליגה הזו. צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"

אחרי כל ההכנות והמאמצים הגדולים שנעשו בקיץ, בעפולה קיוו שלקראת מחזור הפתיחה של העונה ייראו מראות אחרים ביציעים, אבל בסיום המשחק מול קטמון הם שוב הביעו אכזבה עצומה מכמות הצופים במגרש.

"אם במחזור הפתיחה של העונה מגיעים בקושי 250 אוהדים זה דורש בדק בית", אמר גורם בעפולה, "יש מתקן ראוי, מזג אוויר נפלא והמשחק נערך גם בשעה נוחה, כך שאין סיבה בעולם שתהיה כמות כזו עלובה של אוהדים במגרש. אני בטוח שלכולם יש כוונות טובות אבל כנראה שמשהו בדרך לא נעשה נכון".

למרות מאמצי ההנהלה, מיעוט צופים באצטדיון עפולה
למרות מאמצי ההנהלה, מיעוט צופים באצטדיון עפולה

חשוב להדגיש כי חברי ההנהלה, ובראשם יורם לוי, עושים מאמצים אדירים בכדי לשווק את הקבוצה ולמשוך כמה שיותר אוהדים. אבל בינתיים לפחות, מאמצים אלה לא ממש נושאים פרי. אגב, מספר האוהדים המדויק במשחק מול קטמון עמד על 530. מתוכם 260 אוהדים אדומים שעשו את הדרך הארוכה מירושלים, ו-270 אוהדים מקומיים בלבד.


בניגוד לאווירה המנומנמת ביציע העפולאי, על המגרש הייתה חגיגה גדולה עבור כל מי שנכח במגרש. הקבוצה של אייל לחמן פתחה את המשחק בצורה טובה ועלתה ליתרון משער אדיר של לורי דאן, אך לקראת הסיום היא בקושי חילצה נקודה בתום משחק משוגע ורווי בשערים 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המנכ"ל תומר רחמים ניסה להסביר את האדישות בקרב הקהל העפולאי: "לקראת המשחק תלינו מודעות ברחבי העיר, עשינו מחירים מוזלים של מנויים ופרסמנו הודעות בפייסבוק, ועדיין הייתה אכזבה ביציעים. יכול להיות שהאכזבה של העונה שעברה עדיין משפיעה על האוהדים. אני מאמין שברגע שיראו שיש קבוצה אטרקטיבית אז גם הקהל יגיע בהמוניו. האוהדים צריכים להבין שמדובר בקבוצה שלהם ולא של אדם כזה או אחר".

בניגוד לאווירה המנומנמת ביציע העפולאי, על המגרש הייתה חגיגה גדולה עבור כל מי שנכח במגרש. הקבוצה של אייל לחמן פתחה את המשחק בצורה טובה ועלתה ליתרון משער אדיר של לורי דאן, אך לקראת הסיום היא בקושי חילצה נקודה בתום משחק משוגע ורווי בשערים שהסתיים ב-3:3.

• גיא דיין: "נשר? אין משחקים קלים בליגה הזו"

מי שזכה למחמאות גדולות הוא הקשר גיא דיין שסיפק משחק מצוין. "התחלנו טוב מבחינה טקטיקת והובלנו משער מוקדם. היינו צריכים להכריע את המשחק בחצי הראשון", אמר דיין בסיום המשחק, "בסופו של דבר התוצאה הסופית משקפת. אני שמח שידענו להוציא נקודה עם שער דרמטי בסיום".

לקראת המפגש מול עירוני נשר הוסיף דיין: "ברור לנו שאין משחקים קלים בליגה הזו. בשלב הזה של העונה קשה להעריך את הכוחות של היריבות. אנחנו לא מכירים כל כך את עירוני נשר, אבל אני סומך על אייל לחמן שעשה עליהם שיעורי בית כמו שצריך".

החלוץ לורי דארן שנפצע במהלך המשחק מול קטמון עבר בימים האחרונים טיפולים, ובקבוצה מעריכים שהוא יהיה כשיר לקראת משחק "החוץ" מול עירוני נשר היום (ו', 16:30) שייערך באצטדיון בעפולה.