אכזבה במגדל העמק: "בעמק יזרעאל קיבלו רגליים קרות"

אחרי שהסכם האיחוד בין המועדונים היה על סף חתימה, טוענים במגדל העמק כי בעמק יזרעאל קיבלו רגליים קרות. עמק יזרעאל בתגובה: "קיימת החלטה עקרונית של שתי הרשויות על איחוד". בינתיים במגדל העמק האריכו את חוזהו של המאמן דוד אלהרר

בשבועיים האחרונים נדמה היה שקבוצות הכדורסל של הפועל מגדל עמק ועמק יזרעאל הולכות לקראת איחוד היסטורי בעונה הבאה, כששני הצדדים אף הגיעו להבנות עקרוניות בנוגע למרבית הפרטים האקוטיים, כולל התקציב. אלא שהשבוע, במהלך ישיבת מועצת העיר במגדל העמק, יקי בן חיים, יו"ר החברה הכלכלית, הטיל פצצה וטען בפני הנוכחים כי 'עמק יזרעאל חזרו בהם ולא הולכים על איחוד'.

במגדל בעמק קיבלו את המסר באכזבה. "אנחנו עשינו את המקסימום האפשרי בכדי שיהיה איחוד, אבל איך שזה נראה כרגע הסכם האיחוד לא ייצא לפועל כי בעמק יזרעאל קיבלו רגליים קרות והם לא מוכנים כרגע לאיחוד", כך טענו השבוע גורמים במגדל העמק בטון מאוכזב.

• ניק ג'ייקובס ואלון לוין חתמו

חשוב לציין כי עד כה המתינו במגדל העמק עם ההכנות המקצועיות בכדי לראות מה קורה עם האיחוד. אבל השבוע, לאחר שנודע להם כי בעמק יזרעאל, ככל הנראה, קיבלו רגליים קרות, אז החלו במועדון לפעול במרץ. בשלב הראשון הקבוצה החליטה להאריך את חוזהו של המאמן דוד אלהרר, ובמקביל הקבוצה החתימה מספר שחקנים: ניק ג'ייקובס שמגיע ממכלת ג'ורג'יה, וכן אלון לוין (כפר יחזקאל), צחי חיימוביץ' (ממשיך עונה נוספת) ובן פריינטה שמגיע מעכו.

"אני שמח מאוד להישאר במגדל העמק. מקום שהיה לי כיף לעבוד בו בשנה שעברה ואני מקווה שיהיה לי כיף גם בשנה הקרובה", אמר המאמן דוד אלהרר, "אני מודה לנתן ושרון שנתנו לי את האפשרות להמשיך עוד שנה. מקווה שנעשה עונה טובה ונצליח להתברג בפלייאוף העליון. בהזדמנות הזאת אני והקבוצה מודים לראש העיר אלי ברדה על התמיכה הבלתי מתפשרת שלו במועדון".

• התקציב: 1.1 מיליון שקלים

תקציב הקבוצה יעמוד על כ-1.1 מיליון שקלים, תקציב דומה לעונה שעברה, שבאמצעותו מקווים ראשי הקבוצה להגיע לפלייאוף העליון. היו"ר נתן בן חיים דיבר על התכניות בעונה הבאה ואמר: "אנחנו בונים קבוצה עם תקציב מינימום. המטרה היא לסיים במקומות 5-8". לגבי סוגיית האיחוד עם עמק יזרעאל נראה כי היו"ר נתן בן חיים עדיין לא הרים ידיים: "אני מקווה שבכל זאת האיחוד עם עמק יזרעאל יתממש. אנחנו מחכים להתפתחויות".

מהמועצה האזורית עמק יזרעאל נמסר בתגובה: "קיימת החלטה עקרונית של שתי הרשויות על איחוד וסוגיית היישום מסוכמת בימים אלה ברוח טובה ובשיתוף פעולה מלא"