"איתן טייב והפועל בית-שאן זה שידוך משמיים"  

החתימה בכפר קרע מליגה ב' בקיץ, המעבר לאסי גלבוע שהסתיים בכישלון והחזרה המפתיעה להפועל בית שאן. איתן טייב פתח את העונה בצורה מזעזעת אך יכול לסיים אותה עם עלייה מרגשת ללאומית. בדרך ליעד מצפה לו בשישי (14:10) 'משחק עונה' לוהט מול המוליכה איכסל

 

כל מה שקורה בעונה הנוכחית עם הפועל בית שאן ועם המאמן איתן טייב מוכיח שוב עד כמה עולם הכדורגל הוא לא צפוי והפכפך.
להזכירכם, איתן טייב חתם בקיץ בכפר קרע מליגה ב' ואף החל לבנות שם את הסגל עד שהגיע המעבר הלא צפוי לאסי גלבוע רגע לפני פתיחת העונה. הרומן בין טייב לגלבוע לא החזיק מעמד יותר מדי, והמאמן סיים את דרכו במועדון אחרי 5 מחזורים בלבד כשהקבוצה עם מאזן של 2 נקודות. בנקודה הזו נראה היה כי קריירת האימון של טייב הגיעה לנקודה בעייתית.
במקביל, הפועל בית שאן פתחה את העונה עם ציפיות בשמיים וסגל נוצץ במיוחד בשאיפה לעלות ליגה תחת הדרכתו של המאמן מוריס אוזן, פעם חבר קרוב של טייב וכיום נחשב ליריב סמוי שלו. אלא שבהפועל בית שאן, בדומה לגלבוע, הדברים לא הלכו לפי התוכניות ובעקבות התוצאות המאכזבות והבעיות הפיננסיות המאמן אוזן התפטר מתפקידו לאחר 10 מחזורים כשהקבוצה פחות או יותר הרימה ידיים בנוגע לכרטיס העלייה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ואז, ממש משום מקום, נרשם אחד המהלכים המפתיעים שנראו בשנים האחרונות בליגה א', כאשר בניגוד לכל התחזיות ולמרות כל המאבקים הפוליטיים בעיר, איתן טייב קיבל מראש העיר רפי בן שטרית את המנדט וחזר לקדנציה נוספת בהפועל בית שאן.
הרומן המחודש של איתן טייב עם הפועל בית שאן, לפחות בינתיים, נראה כמו רומן מהסרטים. הקבוצה רשמה בחודש האחרון 4 ניצחונות רצופים, שהחזירו אותה חזק למאבקי העלייה כשנכון לעכשיו רק 2 מפרידות בינה לפסגה. ואם זה לא מספיק, אז בשישי הפועל בית שאן מארחת את המוליכה הפועל איכסל שבמדיה משחק אקס הקבוצה אבי מלכה. ניצחון במשחק הזה ואיתן טייב יכול לפנטז די ברצינות על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. "איתן טייב והפועל בית שאן זה שידוך מהשמיים. מאז שהוא הגיע הקבוצה פורחת. אני מקווה שנסיים את העונה בלאומית", אומר בהתלהבות מופגנת מנכ"ל המועדון אורן מנחם.