איתי כהן חוזר ליציעים: "לא משנה מה היה בעבר, המועדון מעל הכל"

רגע לפני המשחק הביתי מול חדרה (שישי, 16:30), הפעיל החברתי והאוהד המשובע איתי כהן נפגש עם נשיא המועדון ששי יעקב, שהבטיח לתרום 100 דגלונים לאוהדים. איתי כהן מבטיח: "תהיה אווירה טובה ביציעים"

שמים הכל בצד למען הצלחת הקבוצה: אחרי העלייה לרבע גמר גביע הטוטו וניצחון החוץ על מכבי הרצליה במחזור הפתיחה של הליגה, הפועל עפולה מקבלת חיזוק חיובי מכיוון היציע.
האוהד המושבע ופעיל החברתי איתי כהן נפגש השבוע עם נשיא הפועל עפולה ששי יעקב במטרה לנסות למשוך כמה שיותר אוהדים לקראת המשחק הביתי הקרוב ביום שישי מול חדרה.
יש לציין כי מערכת היחסים בין איתי כהן להנהלת הקבוצה ידעה בשנים האחרונות לא מעט עליות וירידות, דבר שפגע לא מעט בנושא העידוד ביציעים. אלא שלאחר הפגישה הבוקר נדמה כי הצדדים שמו את משקעי העבר בצד וכעת יוצאים לדרך חדשה למען מטרה משותפת: הצלחת המועדון.
במהלך הפגישה, אגב, הנשיא ששי יעקב הבטיח לתרום 100 דגלונים לאוהדים, ואיתי כהן מצידו הבטיח לגייס את כל כולו בכדי שתהיה חגיגה גדולה ביציעים.
"לא משנה מה היה בעבר וגם לא משנה מי צודק, מה שמשנה זה הצלחת הפועל עפולה. בסופו של דבר המועדון מעל הכל. אני חוזר לעניינים ואעשה הכל בכדי שתהיה אווירה טובה ביציעים", הצהיר איתי כהן.