איציק גואטה: "3 השנים בחוץ היו עבורי כמו נצח"

אחרי 3 שנים מחוץ למחלקת הנוער בעפולה: המאמן המקומי המוערך (66) יאמן בעונה הבאה את קבוצת הנערים א'. גואטה: "אני שמח לחזור למלחקה בעפולה. זה מקום שמאוד יקר לליבי". מיכה כהן יאמן את הנוער

אחרי שלוש שנים מחוץ למחלקת הנוער בעפולה: המאמן המקומי הוותיק איציק גואטה (66) חוזר לעניינים ויאמן בעונה הקרובה את קבוצת הנערים א' של המחלקה.
גואטה (66), שלאורך השנים זכה עם קבוצות מחלקת הנוער בעפולה כמעט בכל תואר אפשרי, נחשב לאיש מקצוע ראוי, מוערך ומנוסה. יש לציין כי, גואטה לא מיהר לחזור למחלקה מסיבות אישיות, אבל בסופו של דבר לאחר מכבש לחצים גדול הוא החליט לקבל את התפקיד.
"אני שמח לחזור למלחקת הנוער בעפולה, כי זה מקום שמאוד יקר לליבי", אמר השבוע איציק גואטה שעדיין לא חתום על חוזה רשמי, "לאורך השנים אימנתי כאן את כל הקבוצות בעפולה, מקטנים ועד בוגרים. הייתי שלוש שנים מחוץ למערכת פה וכולם יודעים למה. שלוש השנים האלה היו עבורי כמו נצח. בתקופה הזו הייתי במקומות אחרים והתנסיתי בחוויות אחרות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לצד צירופו של המנהל מקצועי שרון כץ, להלן רשימת המאמנים של המחלקה בעונה הבאה: מאמן קבוצה הנוער יהיה מיכה כהן שמגיע מצור שלום, מאמן נערים א' יהיה כאמור איציק גואטה (החליף את מאיר ארמה), נערים ב' יאמן קלוד דהן, נערים ג' יאיר סילקו, ילדים א' דימיטרי סרקולסקי, ילדים ב' אנטולי חילוב וילדים ג' מתן קוטיגרו.
פרט למאיר ארמה, שני אנשי מקצוע נוספים שעזבו את המועדון הם מאמן השוערים המוערך גולן מלול והמאמן רודריגו גטיקה, שזכה באליפות עם ילדים ב' ועזב לטובת משרת אימון של קבוצת נערים א' באסי גלבוע.