איציק גואטה: "העזיבה? יש בעיות מעבר לכדורגל"

שבועיים לפני פתיחת הליגה, מאמן קבוצת נערים א' של עפולה איציק גואטה הודיע על עזיבתו. המנהל המקצועי שרון כץ: "אני אוהב ומעריך את איציק גואטה. היה לו קשה ולא רציתי לשכנע אותו בכוח להישאר"

שבועיים לפני פתיחת העונה, מאמן קבוצת נערים א' של הפועל עפולה איציק גואטה התפטר מתפקידו. ההודעה בדבר העזיבה לא ממש הפתיעה את אנשי הפועל עפולה, שכן כבר לפני שבועיים המאמן הציף בפני המנהל המקצועי שרון כץ מספר קשיים שעמדו בדרכו בעניין המקצועי.
אלא שכעת מתברר שהבעיות שבגינן המאמן עזב את תפקידו לא סובבות רק סביב בעיות מקצועיות אלא גם מסיבות אישיות.
איציק גואטה שהספיק להעביר 8 מאימונים בקבוצה לפני עזיבתו אמר: "אני אוהב את הפועל עפולה ולא עוזב בטריקת דלת. בסך הכל העברתי בקבוצה 8 אמונים בלבד. יש בעיות מעבר לכדורגל שאילצו אותי לעזוב. הסברתי את הדברים לשרון כץ בשיחה שהייתה לנו בארבע עיניים והוא הבין אותי".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המנהל המקצועי של מחלקת בעפולה, שרון כץ, אמר: "אני אוהב ומעריך את איציק גואטה. היה לו קשה. הוא עוזב מסיבות אישיות. הוא הסביר לי את הדברים וקיבלתי אותם בהבנה. בהתחלה ניסיתי לשכנע אותו להישאר אבל הגיע שלב שלא ראיתי טעם להחזיק אותו בכוח. אני מקווה שהוא יחזור בעתיד למחלקת הנוער".
גואטה (66), שלאורך השנים זכה עם קבוצות מחלקת הנוער בעפולה כמעט בכל תואר אפשרי, נחשב לאיש מקצוע ראוי ומנוסה. הוא חזר לאחרונה למחלקת נוער אחרי שלוש שנים מחוץ למערכת. אבל הפעם, כאמור, הקדנציה שלו הייתה קצרה מאוד.