"איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא": קב"ט מגידו איננו

שמחה נאור, קב"ט המועצה האזורית מגידו נפטר בגיל 66, לאחר 28 שנות עבודה מסורות במועצה

שמחה נאור, קב"ט ומנהל מחלקת הביטחון של מועצה אזורית מגידו הלך לעולמו. נאור שעבד במועצה אזורית מגידו מזה 28 שנים נולד בקיבוץ דליה לפני 66 שנה. הוא צמח במחלקת גידולי השדה של הקיבוץ והשדות המקיפים אותו היו כור מחצבתו, בסיס ומקור להיכרותו המעולה עם השטח ואהבתו הגדולה לחקלאות ולחקלאים.
איציק חולבסקי ראש מועצת מגידו סיפר: "בשמונה השנים האחרונות עבדנו צמוד במועצה. שמחה היה קב"ט בלתי נלאה שהוביל עשייה בלתי פוסקת של מערכות הביטחון של המועצה ביום ובלילה, בגשם ובבוץ, בחום ובאבק הדרכים."


"לשמחה הייתה אמונה אמיתית בכל אדם באשר הוא. היה אומר לי כל הזמן בסיורים: הרוב המוחלט של האנשים כאן באים בטוב, ליהנות, לעשות פיקניק ולבלות עם המשפחה."


"הוא הוביל גם עבודה מסורה עם כוחות הביטחון – משטרת ישראל, מג"ב והמתנדבים הנפלאים מיישובי המועצה ומכל האיזור. מרדפים אחרי גנבים ביישובים, גניבות חקלאיות, שאחרי האחרונה שבהן טיפל – גניבת אבוקדו ממטע בדליה – קרס בחמישי בלילה לפני חג השבועות. גניבות בקר וצאן, עבודה עם המתמידים והשומר החדש." אמר חולובסקי
שעות איכות רבות מאוד היו לי עם שמחה בשנים האחרונות. עבודה משותפת מצוינת בחפ"קים שיוצאים ליישובים ולשטח בתרגילי חרום. סיורים רבים בימי שישי ושבת בנחל השופט, גבעת הרקפות ונחל הקיני, במטרה לשמור על השטח מהשתוללות הטרקטורונים ורכבי השטח למיניהם.
לשמחה הייתה אמונה אמיתית בכל אדם באשר הוא. היה אומר לי כל הזמן בסיורים: הרוב המוחלט של האנשים כאן באים בטוב, ליהנות, לעשות פיקניק ולבלות עם המשפחה. הוא הכיר כל משעול ודרך, כל וואדי וכל גבעה! איש שטח אמיתי שנהנה מהנוף, מהשדות ומהמטעים. שמחה תמיד דיבר בגאווה על המתנדבים ועל כל כוחות הביטחון ופירגן להם בגדול."

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|