איפה אתם בעצמאות? המדריך המלא לחגיגות בעפולה והעמקים

כל העמק במה: אז במי תבחרו לחגוג את יום העצמאות? בדודו אהרון בעפולה? באייל גולן במגדל העמק, מאיה בוסקילה בצרת עלית או בישי לוי בבית שאן?

• עפולה: כשדודו פוגש את פבלו

במופע המרכזי בעפולה יככבו הזמרים פבלו רוזנברג, דודו אהרון
וכמובן שייערך מופע זיקוקי דינור. במקביל תיערך הרקדה מרכזית עם המרקיד ירון שמחון והופעות של אמנים צעירים. המופע ייערך בבמה המרכזית בעיר. הכניסה חופשית.

קובי אפללו. צילום ליאת אלדר
קובי אפללו. צילום ליאת אלדר

 נצרת עלית: כשבוסקילה פוגשת את אפללו

בנצרת עלית יחגגו עצמאות עם ריקודי דגלים, להקת עילית הג'אז בניצוחו של ה מאסטרו סימיון קיסר, מופע זיקוקין דינור מרהיב, שדרת דוכני רחוב והקינוח: הופעות של מאיה בוסקילה, קובי אפללו ופבלו רוזנברג. את האירוע ינחה בן העיר- זבולון מושיאשווילי, הזכור לכולם מהתוכנית המיתולוגית "שמש".
למחרת, ברחבת פארק דליה בשכונת הר יונה, החל מהשעה 11:00 בבוקר, הפנינג עצמאות ססגוני הכולל הפעלות לילדים, מתקנים מתנפחים, הופעות של להקות מקומיות ומופע מיוחד של כוכב הילדים יניב המגניב. הכניסה חופשית.

• אייל גולן מגיע למגדל העמק

אלפים רבים מתושבי העמק צפויים לבחור לחגוג את יום העצמאות במגדל העמק. הסיבה: ההופעה של אייל גולן באמפיתאטרון המקומי. עוד בתוכנית: ברכת ראש העיר ורבני העיר, הפקה מקומית של המתנ"ס, מופע זיקוקין מרהיב וזמרים צעירים מקומיים.

אייל גולן במגדל העמק. צילום אלוני מור
אייל גולן במגדל העמק. צילום אלוני מור

למחרת, יום חמישי, ייערך בעיר פיקניק עצמאות ביער בלפור בין השעות עשר בבוקר לחמש אחר הצהריים. לצד מתנפחים ומתקנים יוכלו המשתתפים להינות מהופעה של הזמר פיני חדד.

הזמר ישי לוי ולהקתו בבית שאן. צילום יחצ- באדיבות עיריית בית שאן
הזמר ישי לוי ולהקתו בבית שאן. צילום יחצ- באדיבות עיריית בית שאן

• ריקוד רומנטי בבית שאן

את יום העצמאות ה- 68 למדינת ישראל יחגגו תושבי בית שאן בגדול: בערב יום העצמאות, שייפתח בברכת ראש העיר לתושבים ובמופע זיקוקים מרהיב, יתקיים המופע המרכזי בפארק הבנים ובמהלכו יופיעו על הבמה המרכזית המנחה והסטנדאפיסט תמיר בוסקילה (״נושי״ מתכנית הרדיו של דידי הררי), הזמר קטריקס והשחקן והבדרן דורון ביטון, אשר יחד "שברו" לאחרונה את האינטרנט עם הלהיט שלהם "אוהבת לרקוד", פיקו מגיבורי האור במופע גדול לילדים ולבסוף המופע המרכזי שבו יופיעו הזמר ישי לוי ולהקתו.
אירועי ערב העצמאות יחלו בטקס מעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות של הציונות הדתית שיתקיים ברחבת חאן הסראיה בניצוחו של חבר מועצת העיר מוריס מיארה. הטקס יכלול תפילה חגיגית ושבח , הדלקת משואות, מופע ילדי גן, ריקודי שמחה עם להקה חסידית, מתנפחים לילדים, דוכני מזון ובהמשך ערב שירה ארץ ישראלית.
ראש העיר, רפאל בן שטרית: "אנו שמחים לחגוג את עצמאות המדינה עם שורה של אומנים מרכזיים והופעות מגוונות לציבור. יש לנו עיר נהדרת ומדינה לתפארת ומגיע לנו לחגוג ולשמוח ביום העצמאות שלנו. אני מזמין את כל תושבי העיר להשתתף בחגיגות".

רמי קליינשטיין יגיע ביקנעם. צילום ליאת שניטמן
רמי קליינשטיין יגיע ליקנעם. צילום ליאת שניטמן

• "מתנות קטנות לתושבי יקנעם"

בבמה המרכזית החל מהשעה 20:00: מופע זיקוקי דינור מרהיב.
על הבמה יופיעו: רמי קליינשטיין, שלומי קוריאט להקות מקומיות ולהקות של המתנ"ס. למחרת, ביום העצמאות – יהיה פארק נחל קרת פתוח לציבור הרחב ותהיה בו במה פעילה, פינת חי ופינת מנגל.

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|