אין זרימה: סכסוך עבודה של המצילים ב"סחנה"

ההסתדרות הודיעה אמש על סכסוך עבודה של מצילי הגן הלאומי גן השלושה. בהסתדררות אומרים: המועצה להכתיב את תנאי ההסכם הקיבוצי, תוך הפעלת לחץ על המצילים לוותר על זכויותיהם, בין היתר, באמצעות איומים בהפרטת היחידה”. המועצה בתגובה: “אין שום הצדקה לאיומים, סחטנות ושביתות"

הוועדה לתיאום וביצוע בהסתדרות אישרה אמש מספר סכסוכי עבודה, ביניהם סכסוך העבודה במועצה האזורית עמק המעיינות. הסכסוך נוגע לתנאי שכרם ועבודתם של מצילי הגן הלאומי גן השלושה (הסחנה).
מדוברות ההסתדרות נמסר: "בין העילות לסכסוך העבודה מספר אספקטים: מבוי סתום במשא ומתן בסוגיית הסכם השכר למצילים, שנובע כתוצאה מגרירת רגליים והתבצרות המועצה האזורית בעמדותיה. המועצה אינה מקדמת את המו"מ מזה למעלה משנה ופוגעת בעבודתם החשובה ובשלומם של המצילים”.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד הוסיפו בדוברות ההסתדרות כי במסגרת הסכסוך, נציגות העובדים מלינה גם על התנהלות בחוסר תום לב ביחסי עבודה בכלל וביחסי עבודה קיבוציים בפרט, כמו למשל: ניסיון המועצה להכתיב את תנאי ההסכם הקיבוצי, תוך הפעלת לחץ על המצילים לוותר על זכויותיהם, בין היתר, באמצעות איומים בהפרטת היחידה”.
מצילי גן השלושה מקבלים ליווי צמוד מטעם ההסתדרות במרחב העמקים, בראשות זאב ליברמן, וחטיבת עובדי הרשויות המקומיות בהסתדרות המעו"ף.
מהמועצה האזורית עמק המעיינות נמסר בתגובה: "המועצה האזורית מנהלת תקופה ממושכת מו"מ עם מצילי הגן הלאומי גן השלושה, המשותף למועצה ולרשות הטבע והגנים. אין שום הצדקה לאיומים, סחטנות ושביתות. זו איננה דרכן של המועצה האזורית ורשות הטבע והגנים. נמשיך לנהל את המו"מ באחריות ציבורית, על פי חוק ובדרכי נועם”.

תכירו: מרכיבת הטילים מנוף הגליל שהשתתפה בהגנה האווירית מול איראן

|

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|