איכסל בעננים: "פתיחה חלומית, יש לנו קבוצה נהדרת"

אחרי הניצחון 4:2 על צור שלום (שלושער לאבי מלכה) הפועל איכסל ממשיכה לשמור על פסגת ליגה א' צפון, מה שגורם לחלק מאוהדי הקבוצה כבר לפנטז על עלייה ללאומית. שחקן בקבוצה: "הכל התחברנו לנו. מקווים להמשיך במגמה הזו". צילום באדיבות פייסבוק

 

 

 

המרעננת הרשמית של ליגה א': הפועל איכסל, שרק בעונה שעברה העפילה לליגה א',  ממשיכה לאייש את פסגת ליגה א' צפון. הקבוצה הדורסנית של איימן חלאיילה ניצחה במחזור אחרון את צור שלום 4:2. כוכב המשחק היה, מי אם לא הוא, החלוץ הפורה אבי מלכה כבש שלושער פרטי במשחק, והוכיח לכולם מדוע הוא נחשב לחלוץ מספר 1 בליגה א'.

לאורך על כל הקיץ דיברו באיכסל על כך שהם בונים קבוצה איכותית במטרה להתמודד בצמרת. בכדי לקדם את המטרה הזו הקבוצה צירפה לא מעט שחקנים בכירים במושגים של ליגה א', כגון: אבי מלכה, טראס שולקובסקי, מהראן אבו ריא (סכנין), וואיל חרבאוי וניסן רביבו. במקביל, רגע לפני פתיחת העונה ההנהלה עשתה שינוי רציני בעמדת המאמן, כשנפרדה מאיציק בוזורגי וצירפה במקומו את המאמן המוערך איימן חלאיילה, שנחשב לסוג של "קבלן עליות" בליגות הנמוכות.

עד כה הקבוצה עומדת בציפיות הגבוהות, כשלאחר חמישה מחזורים היא מוליכה את הטבלה עם מאזן של 4 ניצחונות ותיקו, ולא פלא שהאוהדים ביישוב איכסל, המונה כ-15 אלף תושבים, מתחילים לפנטז על עלייה. "יש לנו קבוצה נהדרת. הכל התחבר לנו ופתחנו את העונה בצורה חלומית. מקווים להמשיך במגמה הזו", אמר שחקן בקבוצה. בקרב האוהדים מורגשת תכונה אדירה: "אנחנו הולכים להיאבק על כרטיס העלייה בכל הכוח. האוהדים באיכסל מאוד מעורבים בקבוצה וגם משקיעים כסף רב. מקווים שבסיום העונה נעשה היסטוריה", כתב אחד האוהדים הוותיקים של הקבוצה בפייסבוק.