אייל לחמן: "במשך 12 חודשים נפגעתי, אבל בחרתי להתעלם"

למאמן אייל לחמן יש בטן מלאה על הנהלת הפועל עפולה: "השארתי חדר הלבשה בריא. היה לי קשר מיוחד עם השחקנים. הם יעריכו את אייל לחמן רק אחרי שהוא כבר איננו"

למאמן אייל לחמן, שפוטר מהפועל עפולה בטונים צורמים ובעיקר בתזמון מפתיע אחרי שניצח בשניים משלושת משחקיו האחרונים עם הקבוצה בליגה, יש בטן מלאה על הנהלת הפועל עפולה.
"בתקופה שלי השחקנים היו רגילים לסטנדרטים גבוהים מאוד ולאימונים ברמה גבוהה", שולח המאמן אייל לחמן עקיצה, "אני חושב שקבוצה קמה ונופלת על החדר ההלבשה שלה. וזה בעיקר הגאווה של עפולה, שכן בתקופתי זה היה הדבר הכי יפה שיכול להיות-הקשר הזה בין המאמן לשחקנים. אין עוד חדר הלבשה כזה. היה לי קשר מיוחד עם השחקנים. אלה בחורים שאני לא אשכח אף פעם וזה מה שהחזיק אותי למעשה בקבוצה לאורך כל התקופה".
על היחסים הבעייתיים שחווה מול ההנהלה כמעט לאורך כל הקדנציה בעפולה, הוסיף לחמן: "במשך 12 חודשים נפגעתי פעם אחרי פעם, אבל אני בחרתי להתעלם וללכת בדרך הכי חשובה ונכונה לדעתי-שזה להתעסק בכדורגל, בצד המקצועי, בניתוחים מקצועיים, ובאימונים טובים. לא רציתי להגיע לתופעה המטופשת הזאת שבה מעריכים בן אדם רק אחרי שהוא איננו. לצערי, הם יעריכו את אייל לחמן אחרי שהוא איננו".