אחרי עשור: יהודה ז'אנו נחתך מנצרת עילית, רחמים צ'קול בדרך

קשר הקבוצה ב-10 השנים האחרונות קיבל הודעה שהוא לא בתכניות ועשוי להצטרף להפועל הרצליה מליגה א'. המגן השמאלי של ראשון לציון בעונה האחרונה רחמים צ'קול יצטרף לאימונים

בדומה לעונה שעברה גם בפתיחת העונה הנוכחית בהפועל נצרת עילית עושים מאמצים כבירים על מנת להכשיר את האצטדיון הביתי שעדיין לא אושר, וכן להעביר את כל השחקנים בבקרה התקציבית.

ובינתיים בצוות המקצועי גם עושים כמה שינויים בסגל תוך כדי תנועה. הקשר יהודה ז'אנו, אחד השחקנים הכי מזוהים עם המועדון נחתך מהקבוצה משיקולים מקצועיים, וזאת אחרי עשר שנים שהוא משחק בהפועל הרצליה. "לא נשארו בקבוצה כמעט שחקני בית", אמר גורם בקבוצה.

השחקן, עצמו, אמר: "אין ספק שכואב הלב, אבל אין מה לעשות זה חלק מהכדורגל. ממשיכים הלאה". אגב, גורמים בסביבת הקבוצה לא פוסלים אפשרות שהקשר יצטרף להפועל הרצליה היומרנית מליגה א' שבונה קבוצה לעלייה.

בעניין אחר. אחרי שירדו מאופציית צירופו של אלירן דנין בגלל עלויות שכר ובמקביל המו"מ עם שמעון הרוש הגיע למבוי סתום, נמשכים עדיין החיפושים אחר מגן שמאלי. בימים האחרונים התנהלו מגעים לגבי צירפו של המגן רחמים צ'קול, ששיחק בשנים האחרונות בראשון לציון ואשדוד. צ'קול צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה ובמידה ויגיע להבנות בנושא השכר אז הוא יחתום.