אחרי הפרידה מדבוריה: רפי בוסקילה יחזור למגדל העמק

הפועל מגדל העמק והמאמן רפי בוסקילה יחזרו לשתף פעולה בקרוב. המאמן סיים את דרכו במועדון ספורט דבוריה מליגה ב' וצפוי לקבל את משרת האימון בהפועל מגדל העמק במקומו של קובי דנינו שנפרד בטון צורם. "הכתובת הייתה על הקיר. כבר לפני חודש דיברו על חזרתו של בוסקילה", אמרו במועדון

הולכים צעד קדימה וחוזרים שתיים אחורה: בשנים האחרונות משקיעים במגדל העמק מאמצים כבירים על מנת לקדם את הכדורגל בעיר בכל דרך אפשרית. אלא שלצד ההשקעה הזו, מתרחשים שם, לעיתים די קרובות יש לומר, עימותים מבישים שמורידים את כל ההשקעה לטמיון.
כך, למשל, ביום חמישי שעבר המאמן קובי דני נקלע, בעל כורחו, למתקפה בוטה ומבישה מצד אבא של שחקן הקבוצה יותם כהן. על פי גורמים שנכחו במקום, אביו של השחקן הגיע לאימון כשהוא רותח מעצבים בגלל שבנו לא מקבל דקות משחק-ובסמוך לחדרי ההלבשה הוא סינן דברים מכוערים ובוטים שהאוזניים לא יכולות לשאת. וזאת לעיני שחקני קבוצת הנוער שהיו במקום. חלק מחברי ההנהלה שנכחו במקום, כך לפי עדי ראייה, ניסו להרגיע את הרוחות וביקשו מאבא של השחקן להירגע אבל זה לא ממש עזר.
"אירוע מכוער, דוחה ומביש. אין מילה מספיק קשה בכדי לתאר את מה שאירע שם. הכדורגל במגדל העמק הלך כמה שנים אחורה", סיפר גורם במועדון.
ובינתיים מי שצפוי לחזור לקווים הוא לא אחר מרפי בוסקילה המקומי שסיים את דרכו במועדון ספורט דבוריה מליגה ב' ונקרא לדגל. "כבר לפני חודש היו דיבורים שרפי בוסקילה יחזור לאמן פה. הכתובת הייתה על הקיר. מקווים שהוא יציל את המצב", אמרו במועדון.