אורן מנחם: "אני מבטיח שבית שאן לא תרד ליגה"

למרות שהקבוצה ירדה מתחת לקו האדום, מנכ"ל המועדון משדר אופטימיות: "אני מאמין בחיזוקים האחרונים שנעשו בקבוצה". המאמן אוזן: "מקווה שהנקודה מול איכסל תבלום את כדור השלג". במועדון שיבחו את השוער שלומי איטח שעלה לשחק למרות פציעה לא נעימה (6 תפרים במצח): "אמיץ, יש לו לב ענק"

"הקבוצה עברה תקופה רעה מאוד, וזה בא לידי ביטוי עם 7 הפסדים רצופים. אני מקווה שהנקודה שהשגנו במשחק האחרון מול איכסל יהיה הסממן הראשון לקראת בלימת כדור השלג", מאמן הפועל בית שאן, מוריס אוזן, שהשיג נקודה ראשונה בקדנציה המחודשת שלו במועדון, שומר על אופטימיות זהירה למרות שקבוצתו ירדה מתחת לקו האדום (מקום 15).
התיקו האחרון 0:0 מול איכסל אומנם קטע רצף של 7 הפסדים רצופים עבור בית שאן, אבל הניצחון של היריבה לתחתית, מכבי מעלות, הורידה את הקבוצה של אוזן מתחת לקו האדום.
וכעת, כך סבורים שחקנים בקבוצה, סכנת הירידה לליגה ב' הפכה למוחשית. "אם עד עכשיו לא הפנמנו שאנחנו בבעיה רצינית אז הגיע הזמן שנתחיל להבין זאת כי המצב חמור מאוד", שחקן בקבוצה הביע דאגה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנכ"ל המועדון אורן מנחם דווקא שומר על אופטימיות: "אני מאמין בחיזוקים האחרונים שעשינו. יש לנו קבוצה טובה מדי בשביל שהיא תרד ליגה. המצב לא פושט אבל אני מאמין שניצחון או שניים ואנחנו נתרומם למעלה".

• "לא מכיר עוד שחקנים שהיו עולים לשחק"

יממה לפני משחק החוץ מול איכסל השוער שלומי איטח, שהגיע לאחרונה מהפועל עכו, נפגע בצורה קשה בתיקול עם שלומי מראד. כתוצאה מכך השוער סבל מחתך עמוק במצחו והובהל לבית החולים, שם עשו לו שישה תפרים. ביום המשחק הוא קיבל משככי כאבים ובניגוד לציפיות של כולם הוא החליט לשחק.
"היה לו חתך שלא היה מבייש מתאגרף במשקל כבד. אני לא מכיר עוד שחקנים שהיו עולים לשחק אם היו במצבו. למרות הפציעה הלא נעימה הוא בחר לשחק. הוא פשוט אמיץ. שוער עם לב גדול", המאמן מוריס אוזן שפע מחמאות על השוער.
הקבוצה תצא היום (ו', 12:30) למשחק חוץ קשה מול הרביעית בטבלה הפועל כפר-כנא. נור ביסאן וחליל ראג'ב (סובל מבקע) צפויים לחזור לסגל. לירן שריקי ושניר שטרית יחסרו בגלל צהובים.