אורח בעמק: מאמן נבחרת ישראל בכדורגל

אלישע לוי השתתף בטורניר כדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר לכדורגל ע"ש ארז אשכנזי בקיבוץ מסילות

בשבוע שעבר התקיים טורניר הכדורגל המסורתי השמיני לילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר לכדורגל ע"ש ארז אשכנזי.
בטורניר השתתפו תלמידים מכיתות נווה בגאון הירדן, בית ספר גלעד, בתי ספר כרמים ורימונים מעפולה וצוות לוחם משייטת 13 – חבריו של ארז.
כיבדו בנוכחותם את האירוע המרגש אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין וסגנו ירון שפיר, רותם קמר מנכ"ל התאחדות לכדורגל, ניר לוין מנהל מקצועי של נבחרות הצעירות, אלון חזן מאמן נבחרת הנוער, סאלח חאסרמה מאמן נבחרת הנערים ועוד.
במהלך המפגש הספורטיבי אלישע לוי וניר לוין קיימו שיחה עם כל ילדי הטורניר. בשיחה הם העבירו לשחקנים הצעירים את המסר שהספורט הוא שווה בין כל הילדים וכן שהוא אמצעי להצלחה.
ינון אשכנזי, אביו של ארז אשר הקים את בית הספר לכדורגל, חי ונושם את המפעל החשוב הזה דואג לקיים ולהוביל את חניכי בית הספר לכדורגל וצוות המאמנים לחינוך עשייה וערכים. זוהי על פי דבריו הדרך הטובה והנכונה ביותר להנציח את  ארז ז"ל – באמצעות עשייה וחינוך לילדים בעלי צרכים מיוחדים.
הטורניר הסתיים במשחק של צוות השייטת מול נבחרת כדורגלני העבר: סאלח חסארמה, אלון חזן, ניר לוין, ואבי לוי כשאליהם מצטרף יורם קרין ראש המועצה אשר הבקיע שני שערים והביא לתוצאת שוויון 4:4.