אופק מלול "דפק ברז" לאסי גלבוע: "אין לו מילה"

הקשר שכבר סיכם את תנאיו באסי גלבוע לפני כחודש הודיע באופן מפתיע שהוא נשאר בהפועל מגדל העמק, וגרם לזעם עצום בקרב אנשי אסי גלבוע: "כנראה שאין אצלו ערך למילה". הקשר בתגובה: "מאחל לאסי גלבוע בהצלחה"

עוד מכה לא צפויה לאסי גלבוע: רק לפני כחודש הקשר אופק מלול סיכם באסי גלבוע בהתלהבות ואתמול הוא כבר חזר בו והודיע כי נשאר בהפועל מגדל העמק, מהלך שגרם לזעם גדול אצל אסי גלבוע.

באסי גלבוע קיוו לבנות סביבו את הקבוצה והיו משוכנעים שהוא יהיה אחד משחקני המפתח בעונה הקרובה, במיוחד נוכח עזיבתו של יניב דרעי שהותיר אחריו בור גדול בקישור הקדמי. אלא שכעת התברר שלשחקן היו תכניות אחרות, וזאת למרות שהוא סיכם את תנאיו בקבוצה מהתענכים בעל פה מול היו"ר אוהד אפרים.

"חבל מאוד שאין לו מילה", אמר היו"ר אוהד אפרים, "אני בהלם מההתנהלות שלו. הכדורגל לימד אותי עוד שיעור בחיים כמה אנשים יכולים להיות לא אמינים". השחקן אמר בתגובה: "אני מכבד את אסי גלבוע ואת היו"ר אוהד אפרים ומאחל להם בהצלחה".

מלול אומנם נחשב לכישרון גדול, אבל בעונה האחרונה הוא חווה עונה לא מזהירה בלשון המעטה. הוא פתח את העונה שעברה בהפועל עפולה מהלאומית, אך לאחר מספר מחזורים בודדים נכנע וחזר לכור מחצבתו במגדל העמק, איתה הסתבך במאבקי התחתית (כבש שני שערים בלבד).