אופטימיות זהירה: 100 מיליון שקלים יושקעו בכביש 66

ההשקעה תתמקד בהסדרת מוקדי הסיכון בכביש. כך שר התחבורה ישראל כץ סיכם עם ראש מועצת מגידו על מתווה טיפול בכביש 66, כביש הדמים מצומת מגידו ועד צומת התשבי. צילום מוא"ז מגידו

ראש המועצה האזורית מגידו, איציק חולבסקי, נפגש בשבוע שעבר עם שר התחבורה, ישראל כץ, מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר, מנכ"ל נת"י, ניסים פרץ ויו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ איתן כבל.
הפגישה באה לאחר שנה רצופה בהפגנות וארועי מחאה של תושבי אזור מגידו בדרישה לטיפול מיידי בתאונות הקשות והרבות בכביש 66.
הפגישה היא יוזמה של ח"כ כבל אשר מלווה את תושבי המועצה האזורית ואת ראש המועצה חולבסקי במאבקם לטיפול בכביש הדמים. כזכור, ועדת הכלכלה של הכנסת, דנה בנושא הכביש פעמיים בשנה החולפת ודרשה כי הכביש יטופל באופן מיידי.
בפגישה נקבע מתווה פעילות וטיפול בכביש אשר יכלול השקעה של מעל 100 מליון שקלים בהסדרת מוקדי הסיכון בכביש בדגש על הכניסות והיציאות לישובים, הזזת קטע הכביש מזרחה מול משמר העמק לאורך 2.5 ק"מ והמשך תכנון מפורט של כל הכביש במטרה להכינו, במידת הצורך, לשדרוג מלא בהמשך.

עוד תאונה שבשגרה בכביש 66
תאונות שבשגרה בכביש 66

ראש המועצה איציק חולבסקי: אני רואה בסיכום שהושג בפגישה עם השר הישג חשוב. בטווח הקרוב ישודרגו הכניסות ליישובים שזו אחת הבעיות החמורות של הכביש וכן יבוצע תכנון מפורט של כל תוואי הכביש שהוא תנאי הכרחי לביצוע שדרוג הכרחי בהמשך. לאחר גמר התכנון ובהתחשב במציאות, לאחר שדרוג הכניסות לישובים נפעל לביצוע השדרוג הרחב .
אני רוצה להודות לח"כ איתן כבל אשר מלווה את תושבי המועצה והאזור כולו ויחד עם שורה רחבה של חברי כנסת ובמיוחד ח"כ עיסאוי פריג', שהביאו את נושא הכביש לדיונים מעמיקים בכנסת ובמשרד התחבורה. כמו כן, ברצוני להודות למנכ"ל נת"י, ניסים פרץ, אשר עוסק באופן אינטנסיבי באפשרויות השונות להסדרת הכביש וזאת בהקשבה והתחשבות במצב הקשה בו נמצאים הישובים הסמוכים לכביש 66.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: