אופטימיות זהירה: מצבו של הנהג שמעון גבאי מעפולה משתפר

מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר כי הנהג שב להכרתו. הוא עדיין מאושפז במחלקת נוירוכירורגיה בבית החולים. צילום: באדיבות המשפחה

מצבו הרפואי של הנהג שמעון גבאי שנדקר ביום רביעי האחרון במהלך נהיגה באוטובוס של חברת "סופרבוס" משתפר, כך נמסר היום מדוברות הקריה הרפואית רמב"ם בחיפה. עוד הוסיפו בדוברות בית החולים כי גבאי עדיין מאושפז במחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי.
בני משפחתו וחבריו של גבאי ממשיכים לחזק את ידיו ולתמוך בו. כזכור, חבריו של הנהג אף השביתו ביום רביעי וחמישי את קווי החברה למספר שעות במחאה על האלימות כלפיו וכלפי ציבור הנהגים בכלל.
שמעון גבאי הוא תושב עפולה עילית ובסביבתו מספרים על אדם טוב לב ואהוב, שמקפיד לעזור לכל דורש. בזמן שהוא התאושש מעט מהפגיעה הקשה אמר הנהג ביום חמישי כי לדעתו האירוע נראה יותר כפיגוע יותר מאשר אירוע פלילי, "אני לא מוצא סיבה למה זה קרה", אמר גבאי לכלי התקשורת שסיקרו את הפגיעה החמורה בו, "פשוט הותקפתי. לא שאלתי כלום, לא דיברתי עם התוקף. לעבוד היום כנהג בישראל זה מסוכן מאוד. אנחנו כל יום צריכים להגן על עצמנו, אין מי שיגן עלינו. אנחנו מאוימים מדי יום ביומו וכל יום נוסעים מדברים אלינו בתוקפנות, בזלזול, משפילים אותנו ומדברים אלינו לא יפה. אנחנו משתדלים להתעלם. למרות הכול אני כבר מחכה לחזור לעבוד באוטובוס וכמה שיותר מהר".