אופטימיות באסי גלבוע: "מסוגלים להיות בחלק העליון"

רגע לפני פתיחת הליגה, בקבוצה מהתענכים מגלים שביעות רצון גדולה מהסגל המתגבש של איתן טייב ומאמינים שאחרי שנתיים קשות בליגה א' ניתן בעונה הקרובה לחשוב על החלק העליון של הטבלה 

 

אסי גלבוע המתחדשת תפתח ביום שישי הקרוב (14:30) את דרכה בליגה א' צפון עם משחק ביתי מסקרן מול קבוצת הכוכבים מקרית אתא, שמסומנת כאחת המועמדות המרכזיות לעלייה בעונה הקרובה.

מאז הגעתו של המאמן איתן טייב לפני כחודש, הקבוצה מהתענכים ערכה מספר משחקי אימון, בהם הקבוצה הציגה יכולת טובה וגם נראתה מאוד מחויבת, דבר שגורם לאופטימיות זהירה בקרב ההנהלה והצוות המקצועי.

מבחינת הסגל הקבוצה התחזקה לעומת אשתקד ועל כך אין ויכוח בכלל. לא מעט שחקנים מוכשרים הצטרפו בקיץ, וביניהם: לידור כהן, לי זלייט, שלומי מראד, אחמד חטיב, מוטי אוחיון וגיא רפאלי. במועדון אומנם לא ממהרים לצאת בהצהרות, אך עם סגל שחקנים מוכשר שנבנה ומאמן שאפתן בדמותו של איתן טייב- הרי שזו לא תהיה הפתעה אם הקבוצה תתברג העונה בחלק העליון של הטבלה.

"יש לנו קבוצה שמסוגלת להפתיע את הליגה. הגיעו הרבה שחקנים מוכשרים ויש לנו מאמן שאפתן שמגיע עם מוטיבציה בשמיים. אם הכל יתחבר כמו שכולם מצפים אז אפשר להגיע לפלייאוף העליון אחרי שנתיים לא פשוטות שעברו על המועדון", אמר השבוע שחקן בקבוצה.