אוזן: "החלום שלי זה להיות עם בית שאן בלאומית"

מאמן הפועל בית שאן מוריס אוזן נשמע נרגש לקראת מחזור הפתיחה (ו', 15:00) מול באקה אל גרביה: "אין הרבה חכמות, יש מטרה אחת ברורה והיא להיאבק על העלייה"

הפועל בית שאן השאפתנית תפתח (ו', 15:00) את העונה עם משחק ביתי מול באקה אל גרביה.

כבר בשלב מוקדם של הקיץ הקבוצה הצהירה שהיא הולכת על כל הקופה, דבר שפיתח ציפיות ענקיות אצל קהל האוהדים המקומי המעוניין לראות את הקבוצה חוזרת לימי הזוהר שלה.
לרשותו של מוריס אוזן עומד סגל שחקנים איכותי, שנחשב לדעת רבים לטוב בליגה. הקבוצה העמידה חולייה קדמית קטלנית שכוללת את לירון אלימלך, גל אלקנתי ואלמוג אוחיון. מאידך, גם החולייה האחורית קיבלה חיזוק משמעותי עם הצטרפותם של השוער הבכיר חיים זיסקינד ושחקני ההגנה; אימרי זייד, אופק ברזני ובאסל טאהא.
המאמן אוזן, שמשתוקק לחזיר את המועדון לימיו היפים בליגות הגבוהות, מודע לציפיות הגבוהות: "אין הרבה חכמות, יש מטרה אחת ברורה והיא להיאבק על העלייה. יש לנו קבוצה טובה ואיכותית שמסוגלת לעמוד במטרה הזו. הלחץ של הקהל? זה חלק מבכדורגל. השאיפה שלנו זה לנתב את הלחץ למקום חיובי. יש לנו קהל גדול ותומך, שמוסיף לנו הרבה למוטיבציה. מעדיף להיות במקום עם לחץ מאשר במקום פסטורלי שאין בו כלום. אני יודע שאני עוד אאמן בליגה הלאומית, אבל החלום הגדול שלי זה להיות שם עם בית שאן, כי זה הבית שלי".