אדיר דיין: "אם אכבוש מול בית שאן-לא אחגוג"

הקשר אדיר דיין, אחד מארבעת הבית-שאנים שמשחקים באסי גלבוע, מתכונן לקראת
המפגש מול האקסית (ו', 13:30): "אני מאוד מתרגש. קשה לי לעכל את הסיטואציה". מצד שני ימתין לו חברו הטוב, שניר שטרית: "מפגש לא שגרתי. יש לי בגלבוע הרבה חברים טובים"

כוננות דרבי: הפועל בית שאן תארח (ו', 13:30) את אסי גלבוע למפגש מסקרן שמתובל בהרבה מאוד פיקנטריה. המשחק מקבל הרבה עניין הודות לעובדה שמאמן אסי גלבוע, אבי דנן, אימן בעונה שעברה בהפועל בית שאן ונוסף על כך, בהרכב של אסי גלבוע משחקים ארבעה שחקנים בית-שאנים: יניב דרעי, אדיר דיין, אייל ברזני ואליאור אוחיון.


שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה לא במצב הכי אופטימאלי, כשהן הפסידו במחזור האחרון, אסי גלבוע נוצחה בחוץ 1:2 ע"י כפר כנא ובית שאן הפסידה בחוץ לחדרה בתוצאה זהה. לבית שאן יש בעיה רצינית בחולייה הקדמית. החלוצים שלה לא פוגעים וכמעט כל השערים שהיא כבשה עד כה הגיעו ממצבים נייחים. מצד שני, אסי גלבוע עדיין לא התאוששה מעזיבתו של המוציא לפועל העיקרי שלה, אבי מלכה, שעזב למכבי שעריים (כבש 5 מתוך 6 השערים שלה). מי שיעמוד בפני מבחן רציני הוא השוער השני של אסי גלבוע, איתי שאול, שיקבל את חולצת ההרכב בגלל היעדרותו של אבי עמוס המורחק. "אנחנו מאמינים בו ומשוכנעים שהוא ידע להתמודד באתגר", אומרים בגלבוע על השוער הצעיר.


הקשר אדיר דיין, שרק לפני מספר שבועות עשה את המעבר מבית שאן לאסי גלבוע, מודה שזה לא עוד משחק רגיל עבורו: "אני אגיד בצורה כנה ואמיתית. מוזר לי לשחק מול הפועל בית שאן אחרי ארבע שנים ששיחקתי שם.
קשה לי לעכל את הסיטואציה הזו. אני מאוד מתרגש. בית שאן זה חלק בלתי נפרד ממני. עזבתי שם בצורה יפה כי רציתי לצאת החוצה ולהתאוורר". לגבי השאלה מי הפייבוריטית במשחק הזה לדיין אין תשובה חד משמעית, אבל לגבי השאלה מה הוא יעשה במידה ויכבוש שער מול האקסית, יש לו כבר תוכנית ברורה: "אני לא חושב שיש פייבוריטים במשחק הזה. לדעתי, הולך להיות משחק צמוד מאוד וכמובן עם אווירה טובה. היחסים בין הקבוצות מאוד חמים וטובים. אני לא אחד שכובש הרבה שערים, אבל אם זה יקרה במשחק מול בית שאן אז כמובן שלא אחגוג".


בצד השני של המגרש ימתין שניר שטרית, קפטן הפועל בית שאן ואחד החברים הקרובים ביותר של אדיר דיין. "הולך להיות מפגש מאוד מסקרן נגד קבוצה טובה", אומר שטרית, "זה מפגש לא שגרתי. להוציא את החבר'ה הבית שאנים, שהם חברים טובים שלי, יש לי שם עוד המון חברים אחרים וזה גם מקום ששיחקתי בו שנתיים והוא מאוד יקר לליבי. אבל במהלך המשחק נשים את החברות בצד ונעשה הכל בכדי לנצח". 


לגבי השאלה מי תנצח במשחק, עונה שטרית: "את ההימור הזה נשאיר למישהו אחר. אני רק יכול להגיד שאנחנו נעשה הכל כדי לנצח בבית שלנו ולשמח את קהל האדיר שלנו, שהוא הקהל הכי טוב בליגה".