אבי מלכה לא עוצר: אסי גלבוע  גברה 2:0 על צור שלום

קיבלו תיאבון: צמד נוסף של אבי מלכה הלוהט (בשבוע שעבר כבש צמד מולה הרצליה) סידר לאסי גלבוע ניצחון ביתי 2:0 על מכבי צור שלום. שגב יונה מתח את שריר הירך האחורי ולא ברור כמה זמן הוא ייעדר

 

 

אחרי התיקו המפתיע בחוץ מול הרצליה, אסי גלבוע הגיעה למשחק הביתי מול צור שלום עם רוח גבית ולא התקשתה לנצח אותה 2:0.

• אחרי הרצליה אסי ממשיכה להפתיע

ומי כבש את השערים? נכון, לא התבלבלתם: אבי מלכה. הסקורר הלוהט שכבש בשבוע שעבר צמד מול הרצליה, כבש צמד נוסף לרשת של צור שלום וסידר לקבוצתו פתיחת עונה מפתיעה, 4 נקודות משני משחקים. אסי גלבוע, שתוך כדי תנועה מבצעת חיזוקים בסגל, נראית כמו קבוצה שמסוגלת להפתיע את כולם ולהגיע לפלייאוף העליון, במיוחד כשמסתכלים על הסגל שלה ורואים הרבה מאוד שחקנים מנוסים. מנגד, צור שלום הצנועה, שביצעה בקיץ שינויים רבים בסגל, עדיין לא ממש התחברה ורושמת הפסד שני רצוף.

שני המאמנים לא ביצעו שינויים מיוחדים בהרכב לעומת ההרכב של שבוע שעבר. אבי דנן פתח עם מאור אושרי (משחק טוב) בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של המגן שי יעקב, בעוד שקובי דנינו העלה בהרכב את עומרי טויל במקומו של קובי שריקי המורחק, שחסרונו הורגש.


אסי גלבוע פתחה את המשחק בבליץ, וכבר אחרי שתי דקות האוהדים המסורים שלה, שהפגינו תצוגת עידוד נהדרת לאורך המשחק, מצאו את עצמם באוויר. מאור אושרי הגביה כדור נהדר לרחבה, אותו המשיך אבי מלכה עם בעיטה נהדרת לחיבור. 1:0 אסי גלבוע.


גם אחרי השער הקבוצה של אבי דנן המשיכה לשלוט. ליאור היילה (כישרון גדול) ויניב דרעי (מחצית ראשונה מצוינת) המשיכו ללהטט בקישור, ואסי גלבוע המשיכה לייצר הזדמנויות מצוינות.
בדקה ה-30 אבי מלכה חלף על פני דני אסולין ודווקא מול השוער אלי ברקוביץ' נעצר. שש דקות מאוחר יותר היה זה ליאור היילה שמצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול אלי ברקוביץ' (למרות ההפסד הפגין יכולת טובה), אבל שוב השוער מנע שער בטוח.

לא ברור אם זה העייפות או הרצון לשמור על יתרון, אבל בחצי השני אסי גלבוע נעלמה מהמגרש ונסוגה לאחור. מנגד, הקבוצה של קובי דנן, שביצע שני חילופים במחצית, החזיקה יותר בכדור, אבל התקשתה לייצר מצבים מסוכנים. בדקה ה-76 יוסי טרכטנברג כבש שער לזכות צור שלום, אבל השופט מיהר לפסול אותו בטענה לנבדל (החלטה גבולית).

• אבי מלכה  – הזהבי של אסי גלבוע

וכשהיה נדמה שהמשחק מגיע לסיומו עם ניצחון מזערי של 1:0 לזכות אסי גלבוע, בדקה ה-90 הרשת של צור שלום שוב זזה. יניב דרעי המצוין ואבי מלכה הקטלני החליפו ביניהם מסירות ובסיום מהלך יפהפה החלוץ הפורה נעץ את השני שלו במשחק בדרך לניצחון 2:0 לזכות המקומיים.

בתוך כך, המגן הימני של אסי גלבוע, שגב יונה, שהוחלף בדקות הראשונות של המשחק, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וכרגע לא ברור כמה זמן הוא ייעדר.

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|