אבי דנן מול מוריס אוזן, טייק 2

הקרב המסקרן בין אסי גלבוע לעירוני טבריה (שישי, 14:00) יפגיש בין שני מאמנים שנחשבים לחברים טובים במיוחד. אסי גלבוע תנסה להתאושש מההפסד לנשר. טבריה, שפתחה את העונה בצליעה-תנסה להביא לידי ביטוי את האיכותיות שלה. יניב דרעי: "אנחנו מסוגלים לתת פייט לטבריה"

 

 

שמים את החברות בצד: במוקד המחזור הרביעי של ליגה א' צפון יעמוד המשחק המסקרן (ו', 14:00) בין אסי גלבוע לעירוני טבריה, שטומן בחובו דו-קרב מעניין בין המאמנים אבי דנן ומוריס אוזן, שבעונה שעברה שיתפו פעולה יחד בהפועל בית שאן ונחשבים לחברים טובים במיוחד.

אסי גלבוע, שפתחה את העונה בצורה מפתיעה (4 נקודות מ-9), רשמה במחזור האחרון הפסד בכורה בליגה, 2:0 מול נשר, במשחק שבו הקבוצה של אבי דנן הפגינה יכולת חלשה. היחיד שעוד איכשהו קיבל מחמאות לאחר המשחק מול נשר היה דווקא המגן השמאלי הצעיר, שי יעקב, שגילה יכולת טובה במשחק.

מפגש שני מסקרן בין המאמנים חברים אבי דנן ומוריס אוזן

מנגד, עירוני טבריה היומרנית, אחת הקבוצות הבולטות בליגה שכבר סימנה את העלייה ללאומית כיעד מרכזי, מגיעה אחרי פתיחת עונה פושרת למדי. עד כה היא השיגה 5 נקודות בשלושה משחקים, ואין ספק כי בעיר הכינרת מצפים להרבה יותר מזה.

שתי הקבוצות נפגשו לפני כחודש במסגרת הגביע, אז המשחק הסתיים בניצחון קליל של הטבריינים 2:0 (כבשו אור אלקבץ וכפיר בן דוד). אלא שמאז השתנו הרבה דברים, במיוחד בצד של אסי גלבוע, שבינתיים צירפה ארבעה שחקנים חדשים-יניב דרעי, אדיר דיין, מאור אושרי ואייל ברזני.

הקשר הבכיר של אסי גלבוע, יניב דרעי, עושה כבוד גדול ליריבה מטבריה ולמאמנה מוריס אוזן, אבל עם זאת הוא משוכנע שקבוצתו מסוגלת לתת פייט ראוי. "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה איכותית. אני מקווה שנשחק כמו בשני המשחקים הראשונים שלנו ולא כמו ששיחקנו במשחק האחרון מול נשר. לפני כחודש טבריה ניצחה את אסי גלבוע, אבל מאז התחזקנו. אנחנו בהחלט מסוגלים לתת פייט לטבריה", אומר הקשר בטון אופטימי.