"אבא, אמא ואני – משפחת דייגים"

תחרות מקצועית לדייג ספורטיבי למשפחות ביזמת עמותת "ישראפיש"' ..תתחיל היום בחופי איגוד ערים כינרת, עד לשבת(19/11).
צילום: עמותת ישראפיש

איזו משפחת דייגים תתפוס את כמות הדגים הגדולה ביותר בכינרת- ב-30 שעות רצופות של תחרות?
התחרות המקצועית לדייג ספורטיבי למשפחות, ביזמת עמותת "ישראפיש" תתקיים בחופי איגוד ערים כינרת ב-17-19 בנובמבר (יום חמישי עד שבת בבוקר), בה תתחרינה 14 משפחות המגיעות מכל רחבי הארץ, עם ילדים מגיל 6 ועד 18. התחרות תתבצע לאורך 30 שעות רצופות! כולל לינת המשתתפים באוהל על החוף, על תפיסת המשקל הרב ביותר של דגים.
עידן גרינבאום יו"ר איגוד ערים כינרת וראש מועצה אזורית עמק הירדן אומר כי איגוד ערים כינרת מעודד אירועי חורף בכינרת, ושמח לארח בכל שנה את תחרויות הדייג הספורטיבי "הכינרת אגם שאינו קופא לעולם ועל כן מהווה אבן שואבת לדייגי הספורט מכל העולם, בעיקר בעונת החורף. אנו מברכים את התחרות הפותחת של המשפחות המשתתפות ומאחלים הנאה מהתחרות על הכינרת המלאה והיפה, והצלחה לכולם".
למשפחות המשתתפות בתחרות מוקצים מתחמי דייג מדודים ומסומנים על ידי שופטי התחרות, אשר רק בהם מותר לשהות ולדוג, לאורך כל שעות התחרות. חשוב לדעת כי הדגים שנתפסים, נשקלים על ידי שופטים מקצועיים ולאחר השקילה מוחזרים למי הכינרת! תוצאות השקילה ישוקללו בסיום התחרות.
בין המשפחות המשתתפות, גם משפחתו של אנדריי מזלין יו"ר עמותת "ישראפיש" לדייג ספורטיבי בישראל: "השנה ישנה היענות גדולה של משפחות, התחרות המשפחתית מפגישה גם את הילדים, הקטנים והגדולים עם תרבות וחווית הדייג הספורטיבי אשר יותר פופולארית באירופה. בהמשך עונת החורף נקיים בכינרת תחרויות נוספות לדייג ספורטיבי לבוגרים מקצועיים, 13-16 בדצמבר 2022 תחרות גביע מועדון ישראפיש, ב-22-27 בינואר 2023 תתקיים אליפות ישראל בדייג ספורטיבי, וב-22-25 בפברואר 2023 תחרות סיום העונה, גביע מועדון ישראפיש. מתחרים ומתחרות המעוניינים להשתתף מוזמנים ליצור איתנו קשר במייל" אומר מזלין.
חובבי דייג מוזמנים להגיע ולהתרשם מהתחרות בחוף דוגית של איגוד ערים כינרת.