תכירו: "אנשי הברזל" מקיבוץ רמת דוד

15 שעות שחייה במים קפואים, רכיבה מתישה ומאתגרת בהרי אילת ו"קינוח" בדמות ריצת מרתון לאורך 42.2 ק"מ: כל אלה המתינו ל-27 משתתפים מקיבוץ רמת דוד שהשתתפו יחד עם נציגים נוספים בתחרות "ישראמן" 2017

אנשי עמק יזרעאל כיכבו בסוף השבוע האחרון בתחרות איש הברזל באילת. בתחרות השנתית המתקיימת מדי חורף, משתתפים כ- 1,500 ספורטאים וספורטאיות מהארץ והעולם. התחרות כוללת מספר מקצים של המתחרים בקטגוריות שונות ומאומצות: שחייה, רכיבה על אופניים וריצת מרתון.
עשרות משתתפים מהעמק בגילאי 15 עד 60 השתתפו בתחרות המפרכת והמאתגרת וקטפו הישגים נאים. ספורטאי עמק האושר, קבוצות ריצה וספורט עצמאיות וגם קבוצת קיבוץ רמת דוד במסגרתה התחרו כ- 27 משתתפים ומשתתפות, יחד עם עשרות מעודדים מהקיבוץ שהגיעו לתמוך במשתתפים- השיגו תוצאות מרשימות.
ארז ביטמן, מנהל מחלקת הספורט במועצה: "זו התארגנות מרשימה מאוד של קיבוץ שלם אשר מדי שנה עוזב את הקיבוץ ל-48 שעות ויורד דרומה לתמוך ולעשות כבוד למשתתפים מהקיבוץ וכן להשתתף בתחרות עם שחקני חיזוק מיפעת, שמשית, וגבעת אלה".

אנשי הברזל מעמק יזרעאל במהלך המירוץ
אנשי הברזל מעמק יזרעאל במהלך המירוץ

מעל כולם בלטו  שרון ורדי וליאת אטקינס: השניים אשר סיימו את המרוץ המפרך כבר מספר פעמיים עשו  זאת שוב גם השנה: לאחר 15 שעות שחייה בים, רכיבה מתישה בהרי אילת וקינוח של 42 ק"מ בריצה, הגיעו השניים לקו הסיום כאשר הם מלווים בקהל מעודדים גדול.
ארז ביטמן מנהל מחלקת הספורט של המועצה, הפגין השנה דוגמא אישית והצטרף לראשונה כמתחרה בשלשות: "רק מי שחווה את התחרות וההתארגנות המדהימה של הספורטאים והמלווים מקרוב יכול להבין את העוצמה של החיבור בין הספורטאים אשר חלקם מתאמן חודשים רבים כדי לעמוד באתגר, העשייה של קיבוץ רמת דוד ומעל לכול של ליאת אטקינס אשר דואגת לארגון מופתי של המתחרים. היא דוגמא לעשייה שאני מקווה שבמהלך הזמן ידבק בישובים נוספים ויגדיל את כמות העוסקים  בספורט ברחבי העמק".

 

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|