שיא במספר המשתתפים בריצת ליל ירח בעפולה

מעל 600 ספורטאים וספורטאיות מעפולה והסביבה נטלו חלק במגוון מסלולי ריצה והליכה במזג אוויר נהדר וירח מלא שהאיר את הנוף עוצר הנשימה.

חגיגה לילית בעפולה: אירוע ריצת ליל הירח שנערך בשבוע שעבר באנדרטת חטיבת כפיר מול הפארק העירוני נחל הצלחה רבה, כאשר מאות המשתתפים הרעיפו שבחים על הארגון המופתי של האירוע שאורגן על ידי מחלקת הספורט בעיריית עפולה.
המשתתפים הרבים שהגיעו למקום הצטיידו בחולצות איכותיות זוהרות של האירוע וקיבלו גם מבקבוקי מים קרים שחולקו למשתתפים, וכן כיבוד קל המותאם לסוג כזה של פעילות. שלושת המנצחים במקומות הראשונים זכו בפרסים, כמו כן הוגרלו למשתתפים שסיימו את המסלולים המגוונים בריצה ובהליכה, פרסים אטרקטיביים מתנת קאנטרי קלאב עפולה השותף לאירוע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


זו השנה השלישית ברציפות שאירוע זה נערך ומספר המשתתפים עולה משמעותית משנה לשנה, כאשר מגיעות קבוצות ריצה מעפולה ומהסביבה, בנוסף לציבור הרחב שמרחיב השתתפותו משנה לשנה, תוך דגש רב של מחלקת הספורט להעלאת המודעות לחשיבות העיסוק בספורט לכלל הציבור ובריאותו.
יש להודות לשותפים הרבים של מחלקת הספורט העירונית להצלחה זו וביניהם מועדון 'חמש מאות וואט עמקים', קאנטרי קלאב עפולה, "עיר ללא אלימות", מרכז צעירים ומחלקת הנוער שתרמו רבות להצלחתו.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|