שחקנים בעפולה נגד עטר: "אין כמעט הכנות טקטיות, רמת אימונים נמוכה"

אחרי שהקבוצה נכשלה במשימה להגיע לפלייאוף העליון, הרוחות במועדון סוערות והמאמן סופג אש. שחקן בקבוצה: "לא מגיעים מוכנים למשחקים". שחקן אחר הוסיף: "כמעט שעה מתוך האימון אנחנו סתם רצים מסביב למגרש ועושים חימום. ככה קשה להצליח". היו"ר דני אסולין: "ככה זה שיש תוצאות פחות טובות אז שחקנים ממורמרים מחפשים אשמים"

ביקורת נוקבת בהפועל עפולה על המאמן ראובן עטר. במועדון חשבו שהמאמן יוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון אחרי פיטוריו של אייל לחמן, אך בפועל הקבוצה נכשלה במשימה ונותרה מחוץ לפלייאוף העליון.
אם בוחנים את הקבוצה על פי המטרות שההנהלה הציבה בתחילת העונה, הרי שהפועל עפולה וראובן עטר נכשלו. בדיעבד ניתן לומר כי חילופי המאמנים כנראה היו מיותרים, ויתרה מזאת גם הסבו נזק למועדון מבחינה פיננסית.
עובדתית היו לקבוצה מספר הזדמנויות להשיג את הכרטיס המיוחל לפלייאוף העליון, מה שהיה יכול להבטיח למועדון שקט תעשייתי עד תום העונה, אבל בפועל הקבוצה לא עמדה במשימה. וכעת יהיה מעניין לראות עם איזה אנרגיות השחקנים יגיעו לקרבות התחתית והאם הקבוצה תימנע מהסתבכות מיותרת.
אגב, דווקא בשלושת המשחקים האחרונים, שהיו גורליים במיוחד, הפועל עפולה נראתה כבויה ואנמית מול יריבותיה. וזאת על אף שהקבוצה פגשה יריבות נוחות על הנייר.
אחרי הכישלון המקצועי, כמעט כמו בכל מקום, גם בעפולה החלו לחפש אשמים. במהלך השבוע החלו שחקנים בקבוצה למתוח ביקורת חריפה על רמת האימונים. יש לציין כי קולות אלה נשמעו עוד לפניכן אבל לא בעוצמות כאלה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"מי שלא נמצא באימון לא יבין איזו רמת אימונים נמוכה יש פה. אנחנו עושים אימון שעה ורבע. השעה הראשונה של האימון זה כמו אימון של ילדים. אנחנו רצים שעה מסביב למגרש. אחרי זה כאילו עושים חימום, ולאחר מכן זה חימום עם כדורים. ואז אתה משחק רבע שעה ויוצא שבקושי התאמנת. בעצם מבזבזים את רוב האימון על ריצות סתם. אצל אייל לחמן תוך 10 דקות היינו נכנסים לקצב גבוה ועובדים על טקטיקה".
שחקן אחר בעפולה המשיך באותו קו ביקורתי כלפי המאמן: "התחושה היא שאין מחשבה מאחורי האימונים שלו. אין משהו שאפשר להפיק מהאימונים. ככה מרגשים רוב השחקנים, כאלה שמשחקים בהרכב וגם כאלה שלא. כשאתה מתאמן ככה וההתנהלות מסביב לא רצינית אז ברור שיהיה קשה להגיע להצלחות. גם בתקופה שעשינו סדרת ניצחונות זה לא בגלל ראובן עטר, אלא בגלל שהשחקנים עצמם התאמנו ברצינות והיו מגובשים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שחקן בכיר התייחס להכנות הטקטיות של המאמן עטר והוסיף: "כמעט ולא מרגישים הכנות טקטיות. אנחנו לא באמת מגיעים מוכנים לקראת היריבה. במשך 90 דקות (מחולק ל-3 חלקים) רואים משחק של יריבה בוידיאו וזה כמעט מבלי לעצור, להסביר או לנתח. בנוסף, אנחנו השחקנים מפחדים לדבר כי מרגישים חשדנות מוגזמת מצד הצוות המקצועי, זה משהו שגורם לאי נוחות אצל השחקנים".
היו"ר דני אסולין, שלקח קשה מאוד את אי ההעפלה לפלייאוף העליון, נתן תגובה רשמית בשם המועדון כנגד הביקורת של השחקנים: "אני מדבר הרבה עם השחקנים ולא שמעתי דברים כאלה. כשקבוצה הצליחה ועד למשחק מול מכבי נתניה אז כולם היללו את ראובן עטר ואמרו סוף-סוף רואים כדורגל התקפי, אבל עכשיו שיש תוצאות פחות טובות אז שחקנים ממורמרים מחפשים אשמים. אני מציע לכולם לשמור את הביקורות לסיום העונה ולהתרכז עכשיו בכדורגל למען המועדון והאוהדים".

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|