רגע לפני הדרבי מול נצרת עילית, מתיאס מרטין סיכם בעפולה

החלוץ הארגנטינאי (28) ששיחק בעפולה, ובהמשך עבר לקטמון ואחי נצרת, צפוי להצטרף לסגל של בני בן זקן. עפולה תארח הערב (א', 20:00) את נצרת עילית לדרבי מסקרן בידיעה שניצחון יעלה אותה לשלב הבא בגביע הטוטו

למרות התקציב הצנוע והיחסית מוגבל בהשוואה לעונות האחרונות, נדמה כי בהפועל עפולה בונים קבוצה לא רעה בכלל. החלוץ הארגנטינאי מתיאס מרטין (28) ששיחק בהפועל עפולה לפני שנתיים, ובהמשך עבר להפועל קטמון ואחי נצרת, צפוי להצטרף לסגל של בני בן זקן ולחזק את החוליה הקדמית שעד כה חסרה מחץ.
החלוץ סיכם עקרונית את תנאיו מול ההנהלה ביומיים הקרובים צפוי לנחות בארץ. במידה ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון, השחקן יחתום בימים הקרובים באופן רשמי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מרטין כבש בעונה האחרונה 8 שערים במדי אחי נצרת. בעונה שלפניכן, הוא שיחק בעפולה וקטמון וכבש 14 שערים בכל המסגרות.
בתוך כך, אחרי ניצחון החוץ מול עירוני נשר (1:0 משער של רועי עטר) בהפועל עפולה רוצים לשמור על המומנטום החיובי ולהשיג את הכרטיס לשלב הבא של גביע הטוטו. לשם כך הקבוצה צריכה לנצח הערב (20:00) בדרבי את הפועל נצרת עילית שכבר איבדה סיכוי לעלות לאחר שני הפסדים מול אחי נצרת ועירוני נשר. "חשוב לנו לעלות שלב כי הקבוצה זקוקה לכל שקל. שנית, מדובר במשחק דרבי מסקרן שנשמח לנצח בו בכדי להעניק תחושה טובה לאוהדים שלנו", אמר שחקן בקבוצה.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|