פרל: "מאמין שהנוער ישרוד, בעונה הבאה נשנה דברים"

מנהל מחלקת הספורט בעירייה ממשיך לעקוב בדריכות אחר קבוצת הנוער של הפועל עפולה, שנמצאת בסכנת ירידה מוחשית (6 הפסדים רצופים). ביום שבת הקבוצה תארח (11:00) את ג'וליס לקרב תחתית לוהט: "חייבים לנצח בכל מחיר"

המאמן מאיר ארמה, שהצטרף לקבוצת הנוער של הפועל עפולה במקומו של יוסי עמר לפני כשבועיים, לא מצליח בינתיים להרים את הקבוצה מהקרשים. הקבוצה מצויה בבעיה רצינית ונכון לעכשיו מצבה רק הולך ומחמיר לאחר שרשמה 6 הפסדים רצופים בליגה.

ארבעה מחזורים לסיום העונה הקבוצה מוצאת את עצמה בסיטואציה קשה מאוד, כשהיא בסכנת ירידה מוחשית. נכון לעכשיו הקבוצה מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם 17 נקודות ומה שמפריד בינה לבין המקום ה-13 (ג'וליס) שמוביל לירידה זה רק מאזן שערים עדיף יותר.
ביום שבת הקבוצה של ארמה תארח את אותה ג'וליס לקרב תחתית לוהט (11:00, אצטדיון סינטטי) שניצחון בו עשוי להותיר את הקבוצה עונה נוספת בליגה הלאומית. "לא משנה איך, אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה בכל מחיר", אומרים במועדון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתוך כך, מי שנכנס בתקופה האחרונה לעובי הקורה ביתר שאת הוא מחזיק תיק הספורט בעירייה, עודד פרל, שעושה כל שביכולתו על מנת שהקבוצה תשרוד בליגה. "הקבוצה נקלעה לסיטואציה לא נעימה אבל אנחנו נשארים אופטימיים. אני מאמין שהצוות המקצועי ישאיר את הקבוצה בליגה", אומר עודד פרל שבמשחקים האחרונים מקפיד להגיע למגרש ולתמוך בקבוצה. "לקראת העונה הבאה אנחנו נפיק לקחים ונשנה דברים בכדי שעונה כזו לא תחזור לעצמה".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|