ערן זהבי הזמין את שחקני גלבוע לפיצות: "מוכן שייקח אותי במזוודה לסין"

קפטן נבחרת ישראל וכוכב גוואנז'ו הסינית הגיע לאימון אישי עם ערן שדו, מאמן הכושר של נבחרת ישראל, במגרש בתענך והכניס את כולם לאקסטזה. לאחר האימון הוא גם הזמין את שחקני הקבוצה לפיצות. שחקן בקבוצה: "מי היה מאמין שערן זהבי ידרוך במגרש הזה"

איך אומרים בסינית בחור לארג'? קפטן נבחרת ישראל בכדורגל והסופר-סטאר של קבוצת גוואנז'ו הסינית, ערן זהבי, הזמין אתמול את שחקני אסי גלבוע לפיצות על חשבונו. מה לערן זהבי ולשחקני אסי גלבוע, בטח אתם תוהים…אז הנה כל הפרטים.
רגע לפני החזרה לסין, ערן זהבי הגיע  אתמול לתענכים לאימון אישי עם ערן שדו, מאמן הכושר של נבחרת ישראל. האימון נערך במגרש הצנוע בתענך. השחקנים שהגיעו למגרש נותרו פעורי פה למראה עיניהם, כשראו את ערן זהבי מתרוצץ ומזיע על כר הדשא לצידם. בהמשך, זהבי ביקש מאחד הנוכחים במגרש להזמין פיצות לכל החבר'ה שיהיה להם ארוחה מפנקת לאחרי האימון.
אחד השחקנים אמר בהלצה: "הייתי מוכן שיארוז אותי במזוודה ושייקח אותי איתו לסין, שם אני מוכן להכין לו כל יום היום סושי. בטוח ארוויח יותר ממני שאני מקבל מאסי גלבוע". שחקן אחר אמר: "מי היה מאמין שמכל המגרשים בארץ ערן זהבי ידרוך במגרש הזה. היינו בהלם כשראינו אותו. זה היה מאוד מרגש. יפה מצידו שהזמין את השחקנים לפיצות".
גם עוזר המאמן אדהם זועבי יצא עם חוויה: "באתי להיכנס לחדר המאמנים בכדי להתלבש, אז גבי אומר לי לקחו לך את החדר. שאלתי אותו מי? עונה לי: 'ערן זהבי'.  הסתכלתי עליו ואמרתי לו די עם השטויות נכנסתי לחדר ופתאום הבנאדם עומד מולי. חשבתי שאני בחלום. עברתי כמה שניות של הלם ואח"כ נקרעתי מצחוק וגם זכיתי לתמונה איתו".

ואגב, מי שליווה ופינק את הכוכב בכל רגע נתון היה לא אחר מאשר איש המשק המסור גבי אדרי, שדאג להשקות את הכוכב גם בכוס תה נענע.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|