עפולה: "מקבלים גולים שטותיים שלא מתאימים לרמות האלה"

ההגנה של עפולה, שספגה עד כה הכי הרבה שערים בליגה (33), ממשיכה לפשל והקבוצה מרוחקת 2 נקודות בלבד מהקו האדום. ביקורות על עידן מקדש, ודעות חלוקות לגבי השוער הגנאי. היו"ר אסולין: "נשב ונחליט על שינויים". הקבוצה תארח את נשר (ב', 19:00)

הפועל עפולה חזרה מקרב התחתית בטדי מול הפועל קטמון עם תחושת אכזבה עצומה לאחר הפסד 2:3, וזאת שבוע אחרי שהיא הובסה באותו מגרש מול הפועל ירושלים 1:4. בעקבות שני ההפסדים האלה עפולה הסתבכה שוב בתחתית וכעת היא מרוחקת 2 נקודות בלבד מהקו האדום.
מבחינה כדורגל עפולה הציגה כדורגל חיובי והייתה עדיפה לעומת הפועל קטמון, אבל בשורה התחתונה היא כשלה במבחן התוצאה. למרות שעפולה מדורגת במקום ה-12 בטבלה, היא מציגה התקפה פורייה עם 25 כיבושים, כשרק 3 קבוצות בליגה כבשו יותר ממנה. מאידך, מבחינה הגנתית יש לה בעיה רצינית והיא ספגה 33 שערים ב-16 משחקים (הכי הרבה בליגה). נתון מדאיג ומפתיע במיוחד לאור העובדה שאייל לחמן מזוהה כמאמן בעל אוריינטציה הגנתית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• התקפה טובה, הגנה גרועה

החוליה האחורית בכלל והבלם עידן מקדש בפרט ספגו ביקורת על נוקבת. "אנחנו מקבלים גולים שטותיים שלא מתאימים לרמות האלה. קטמון הגיעו לשלושה מצבים וכבשו את שלושתם", אמרו גורמים במועדון.
היו"ר דני אסולין, שבימים אלה שובר את הראש בכדי להציל את המצב ולוקח כמעט הכל על כתפו, אמר: "המצב מאוד לא נעים. אנחנו נשב בימים הקרובים ונקבל החלטות לקראת ינואר בכדי שהקבוצה תיראה אחרת. בסך הכל יש חומר שחקנים טוב והקבוצה משחקת כדורגל חיובי, אבל חייבים להשתפר מבחינה הגנתית".
השוער הגנאי מקארטי פולימון ערך בשבוע שעבר אימונים ואף נכלל בסגל במשחק מול קטמון. לגבי היכולת שלו, לפחות כרגע, קיימת חילוקי דעות. חלק מאנשי המועדון סבורים שמדובר בשוער טוב, ואחרים חושבים שהוא בכלל לא מתאים לרמה הזו.
הקבוצה תארח ביום שני את עירוני נשר המפתיעה של אלדד שביט (19:00).

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|