מגדל העמק/יזרעאל: ניר קפלן מונה למאמן הקבוצה

ניר קפלן, ששימש בשנתיים האחרונות כעוזר מאמן בגלבוע/גליל, יאמן בעונה הבאה את הקבוצה המאוחדת של מגדל העמק/יזרעאל: "מצפה לי אתגר רציני. לא היה לי פשוט לעזוב את גלבוע". ארצי פרטי: "הם קיבלו איש מקצוע מוערך. הכל נעשה בשיתוף פעולה. אני בטוח שדרכינו יפגשו בעתיד". צילום: אתר האינטרנט של מ.כ. גלבוע/מעיינות

החתמה ראשונה בקבוצה המאוחדת: המאמן המוערך ניר קפלן (36), ששימש בשנתיים האחרונות כעוזרו של אריאל בית הלחמי על הקווים של הפועל גלבוע גליל, סיכם כמאמן ראשי בקבוצה המאוחדת של הפועל מגדל העמק/יזרעאל, שתשחק בעונה הבאה בליגת המשנה.

קפלן (תושב רמת צבי) נחשב לאיש מקצוע מוערך.

קפלן, תושב רמת צבי, ידוע כאיש מקצוע קפדן ויסודי שמחזיק בניסיון לא מבוטל למרות גילו הצעיר. הוא שימש במשך שנתיים כעוזר מאמן של משה גרשון בנצרת עילית בליגה הלאומית (2006-2008). לאחר מכן הוא אימן את נצרת עילית בליגה הלאומית, כשהתחנה הבאה שלו הייתה קרית אתא. משם הוא הגיע למחלקת הנוער של גלבוע/מעיינות, שם אימן בין היתר את קבוצת הנוער של המועדון ואף זכה בליגת התיכונים עם עמק חרוד. בשנתיים האחרונות הוא עבד לצידו של אריאל בית הלחמי, וכעת הוא שוב חוזר לקדמת הבמה ומקבל אתגר מעניין בקבוצה המאוחדת בליגה הלאומית.

"מדובר בפרויקט מעניין ואתגר רציני", אמר המאמן ניר קפלן לאחר שסיכם בהפועל מגדל העמק/יזרעאל. "לא היה לי פשוט לעזוב את גלבוע שזה הבית שלי. גם החיבור לאריאל בית הלחמי ובמיוחד לארצי פרטי שעבדתי לצידו במשך 7 שנים. מה שעזר לי לקבל את ההחלטה זה הפרגון הענק שקיבלתי מהמערכת בגלבוע/גליל. זה לא מובן אליו לקבל פרגון כן ואמיתי. אני מודה להם מאוד".

המנכ"ל של גלבוע/גליל ארצי פרטי אמר: "מדובר בחבר קרוב ואיש יקר, שעובד לצידי בערך 7 שנים. 5 שנים בנוער ושנתיים בבוגרים. מדובר בבן אדם איכותי ואיש מקצוע מצוין. אנחנו מפרגנים לו. הכל נעשה בשיתוף פעולה. הפועל מגדל העמק עשו בחירה ראויה וקיבלו לידם מאמן מן השורה הראשונה. מאחלים לו המון בהצלחה. אני בטוח שדרכינו יפגשו בעתיד. זהו סיבוב למטרת חזרה".

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|