מגדל העמק: תכנית "לקט בריאות" בביה"ס יגאל אלון לקידום אורח חיים בריא

ביה"ס יגאל אלון נבחר להשתתף בתוכנית ייחודית לקידום אורח חיים בריא בשיתוף עיריית מגדל העמק יחד עם עוד 7 בתי ספר בכל הארץ
צילום: דוברות העירייה

בית הספר “יגאל אלון” במגדל העמק נבחר להשתתף בתכנית “לקט בריאות” יחד עם עוד שבעה בתי ספר מרחבי הארץ. מטרת התכנית היא לשפר את הרגלי האכילה של הילדים ולהשפיע על בחירות המזון שלהם עכשיו ובעתיד.
התכנית אשר נערכת בשיתוף פעולה בין בית הספר וארגון “לקט ישראל” כוללת חלוקת מארזי ירקות ופירות טריים (המכילים 12 ק"ג, מארז אחד לכל משפחה, אחת לשבועיים לאורך השנה), סדנאות חווייתיות בנושא תזונה נכונה המועברות ע"י תזונאית (לכלל הכיתות בשעות הלימודים), במסגרת התכנית כל משפחה תקבל מארזים עם תוצרת חקלאית מגוונת מלקט ישראל במטרה להגדיל את המגוון וכמות הירקות והפירות שהילדים אוכלים.
השבוע הפרויקט החל בהתרגשות רבה, הנהגת ההורים נרתמה לעזור בחלוקת הארגזים וקהילת ביה"ס שיתפה פעולה. לתוכנית ערך עצום בהצלת סחורה מהשוק החקלאי במיוחד בימים אלו – ימי מלחמה בארץ.
מנהלת ביה"ס עינת וקנין אמרה: “אנו גאים להיות חלק מפרויקט זה אשר מקדם את הערכים אותם אנו מחנכים את ילדינו, מידי יום בעשייה החינוכית- ערך הקיימות ואורח חיים בריא. הצוות החינוכי כולו נירתם למהלך ועבר סדנא מיוחדת בנושא ביום ההיערכות תודה לרשות שהגתה את הרעיון וביחד הוצאנו את הפרויקט לפועל”.

"עכשיו אני נקייה מסרטן"

|