מגדל העמק מול הפועל עפולה: מי תתאושש בדרבי?

דרבי העמקים: מגדל העמק, שהובסה במחזור האחרון ברוממה מול הפועל חיפה, תארח (ג', 19:00) את עפולה, שמגיעה אחרי תבוסה צורמת לכפר סבא (35 הפרש). טרידוול יחסר בעפולה. במגדל העמק מצפים להתעוררות של ניק ג'ייקובס. מי תתאושש ראשונה? 

דרבי המאכזבות: הפועל מגדל העמק תארח  באולם יערת העמק (ג', 19:30) את הפועל עפולה לדרבי מסקרן, שייערך במסגרת המחזור השלישי של הליגה הלאומית בכדורסל.
שתי הקבוצות מגיעות למשחק במצב רוח ירוד במיוחד, לאחר שהובסו במחזור הקודם בצורה לא נעימה במיוחד. מצד אחד הקבוצה של דוד אלהרר מגיעה אחרי תבוסה קשה בחוץ להפועל חיפה ברוממה 85:67, ומצד שני הקבוצה של רועי פרל שחטפה בראש מול הפועל כפר סבא את אחת התבוסות הקשות בתולדות המועדון (35 הפרש), דבר שהכניס את המערכת ללחץ לא קטן. אין ספק ששתי הקבוצות צמאות מאוד לניצחון, שכן ניצחון משכנע בדרבי עשוי להוציא את המנצחת לדרך חדשה.
עבור המאמן רועי פרל כמובן מדובר במשחק לא רגיל, שכן הוא אימן בעבר הלא רחוק בהפועל מגדל העמק במשך ארבע עונות וידע עם הקבוצה הצלחות יפות מאוד עד שחזר לכור מחצבתו בבירת העמק.
הפועל עפולה תחסר במשחק את הזר דימיטריוס טרידוול שעדיין לא התאושש מהפציעה ביד, ואין ספק שחסרונו הורגש מאוד במשחק מול כפר סבא. מנגד, במגדל העמק מצפים להתעוררות של הזר ניק ג'ייקובס שבינתיים לא מספק את הסחורה ומאכזב מאוד.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|