מגדל העמק: טורניר לזכרו של אורי סמנדייב ז"ל

במלאת שש שנים לנפילתו של לוחם האש אורי סמנדייב ז"ל ממגדל העמק התקיים טורניר כדורגל בין נבחרת לוחמי האש ובין נבחרת בית הספר "אורט פסגות" בו למד

טקס אזכרה לזכרו של לוחם האש אורי סמנדייב ז"ל שנפל באסון הכרמל לפני 6 שנים התקיים השבוע במגדל העמק. בטקס השתתפו בני משפחתו סמנדייב ז"ל, סמת"ח טפס"ר אשר ביטון, מפקד תחנת כיבוי אש רשף משנה אורן בוסקילה ולוחמי התחנה, מנהלת "אורט פסגות" ריבקה אלימלך, מורים ותלמידי בית הספר "אורט פסגות" בו למד סמנדייב בצעירותו.
במהלך הטקס הועברה מורשתם של לוחמי האש שנפלו באסון הכרמל ובתוכם בן העיר אורי סמנדייב באמצעות סרטון המתעד את האסון. בתום הטקס נפגשו נבחרת לוחמי האש עם השוער גלעד סמנדייב, אחיו של אורי,  למשחק כדורגל ידידותי עם תלמידי בית הספר "אורט פסגות" כאשר את בעיטת הפתיחה בעט מרדכי סמנדייב, אביו של לוחם האש שנפל. מנהלת בית הספר, רבקה אלימלך אמרה: "מדובר באירוע מרגש מאוד בהשתתפות תלמידים ולוחמי אש שביקשו להנציח את חברם שנפל באסון הכרמל והיה בוגר בית הספר".
מספר ימים לאחר מכן נערכה אזכרה לסמנדייב בבית העלמין בעיר בהשתתפות בני המשפחה, ראש העיר, קצינים ולוחמים וחברים. ראש העיר אלי ברדה אמר במהלך האזכרה: "קשה לעכל ולהפנים כי חלפו שש שנים. אורי ז"ל היה האור של משפחת סמנדייב ועם האור הפנימי שלו הוא הדליק את האור הפנימי של חבריו ועשה רק טוב לכל מי שהכיר. בחג האורים כבה אורו של אורי ובחג הגבורה הוא גילה עוז רוח וגבורה כדי להציל אזרחים ממלכודת האש. על מורשתם וגבורתם של צוות "עמק 9" מחנכים ומכשירים את לוחמי אש".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|